Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

יום שבת! טיול ללונדון היפה!

אז היום קמנו ליום שחיכיתי לו במיוחד! הנסיעה ללונדון (העיר האהובה עליי).

SmileysSmileys

הגענו לחדר אוכל מתרגשים ומלאי ציפייה, היום אפילו קיבלנו קצת מארוחת הבוקר הבריטית שכללה חביתה, תפוח אדמה מטוגן, נקניקיות ושעועית אדומה.Smileys

התארגנו מהר ארוזים ומסודרים ויצאנו לדרך.Smileys

נסיעה של 3 שעות שבהן חצי ישנו וחצי שמענו מוזיקה ועשינו מיני מסיבה.

הגענו ללונדון והגענו לתחנה הראשונה - שיט בנהר התמזה, חיכינו קצת בתור אבל זה היה שווה את זה. השייט אמנם היה לא ארוך מדי אבל זכינו לראות בהתחלה את לונדון מנק מבט מאוד מעניינת.Smileys

ירדנו מהסירה והלכנו לכיוון התחנה השנייה דרך הגשר, כמובן שעשינו שלל תמונות קבוצתיות על רקע הנהר של מיליון האנשים, אה וגם נהר התמזה.Smileys

משם המשכנו לכיוון הגלגל הענק המכונה לונדון איי. התחנה השנייה שלנו הייתה מנק תצפית מעניינת לא פחות, מהגובה. הסיבוב בגלגל היה מרגיע ומהנה. ראינו באמת את כל לונדון לצדדיה היפהפיים.Smileys

אחר כך הקדמנו לכיוון פארק סנט ג'יימס. הביג בן עדיין בשיפוצים כך שלצערנו נבצר מאיתנו לראותו.

בדרך לפארק, ראינו הפגנות של מתנגדי טראמפ בביקורו את המלכה, אבל המדריך מצא דרך מאוד בטוחה להגע ליעד לצד כמות פחותה של אנשים.Smileys

הגענו לפארק, התיישבנו, נחנו קצת, אכלנו ארוחת צהריים וקצת נשנושים, חלקנו קנו נקניקייה או גלידה. זכינו להרגיש קצת את השלווה של לונדון. במיוחד שמזג האוויר היה כל כך נעים ובאמת אפשר לנו להנות קצת מהשמש החמימה.Smileys

לאחר המנוחה המשכנו את דרכנו אל ה-ארמון, הבקינגהאם פאלאס. אחרי הליכה קצרה הגענו למקום, עשינו כמה תמונות לצד כל הפסלים וסידורי הפרחים היפהפיים. המשכנו את דרכנו לכיוון המקדונלדס לו חיכינו רוב הטיול! עצרנו להפסקה קצרה והתקדמנו לכיוון האוטובוס.Smileys

אחרי הליכה של 20 דק שהייתה לא פשוטה אחרי היום הארוך והמתיש הזה, הגענו לאוטובוס, חזרה לנסיעה של 3 שעות חזרה לבאת'. לאחר שניסינו לישון קצת הילדים קצת השתגעו ועשו מסיבה של טראנסים כדי להנעים את זמן ההמתנה.

חזרנו לבאת', לבית השני שלנו. עייפים אך מרוצים. לונדון הציעה לנו הרבה, היה תענוג וכיף לשנות קצת את השגרה לטיול של כל היום.