Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

היום יום חמישי!

בוקר יום חמישי הגיע, איתו ההתרגשות מהסיבה הטמונה שבגללה הגענו לכאן. - השופינג.

אך לפני כן התחלנו את היום בארוחת הבוקר המהוללת. שכולנו כבר יודעים את התפריט שלה.

הלכנו לשיעור מיוחד בכיתה, שיעור שבו רובו היה מורכב מהישראלים משום שהקבוצות האחרות סיימו את השיעורים שלהם ועברו את מבחן הסיום שלהם. והקבוצות החדשות עדיין לא הגיעו. השיעור היה מיוחד ושונה מבדרך כלל וחד פעמי.

ארוחת הצהריים כללה אוכל לא רע בכלל, פיצה ופוטטו. מה שהשאיר אותנו מלאים ומרוצים ומלאי כוחות לקראת היציאה אל באת'.

בהתחלה היינו בטוחים שההגעה רגלית (הליכה של 20 דק מהאוניברסיטה) אך הקה המדריכה החברתית הבריטית הפתיעה אותנו בהסעה היישר על באת'. מה שקיצר את זמן ההמתנה לשופינג בחצי מהזמן!

הגענו לבאת' שהייתה ללא ספק מהממת, שקטה ורגועה ועם זאת שוקקת חיים וצבעים. צפינו בכמה הופעות רחוב שהיו ברמה מאוד גבוהה. קבענו נק' מפגש, ויצאנו לחופשי. הפריימרק היה מול עיננו ושם בילינו את רוב הזמן החופשי שערך שעתיים וחצי של אושר צרוף.

טעמנו קצת מהמסעדות באיזור, ביקרנו בעוד כמה חניות מוכרות או מקומיות ונפגשנו תוך כדי צפייה בזמרי הרחוב שראינו כשרק הגענו. כמובן שזרקנו מטבע כי ההופעה הייתה ברמה גבוהה.

היציאה מהאוניברסיטה הייתה משחררת, לא רק השופינג אלא תחושת החופש משגרת הסאמר סקול באוניברסיטה.

חזרנו לסאמר סקול והתחלנו בסבב של שיחות אישיות לאחר המשוב של אתמול. גיליתי כמדריכה דברים חדשים על הגיבוש המיוחד של הקבוצה שלי. על דברים שצריך לפתור. ובעיקר הכרתי את ילדים שלי הרבה יותר טוב. כל אחד חשף דברים שהוא מרגיש או סתם פרק מהלב קצת ממה שהוא עובר כאן ובארץ.

תוך כדי ואחרי התקיים מופע כשרונות של כל ילדי הסאמר סקול מכל ארצות העולם. הרמה הייתה גבוהה מאוד וכל מופע זכה לכבוד ומחיאות כפיים סוערות. הרבה פירגון מצד הילדים.

יום ארוך וכיפי עבר עלינו, סוף סוף יצר השופינג הגיע לסיפוקו. סוף סוף זכינו להכיר את העיר בה אנו מתגוררים כבר כמעט שבוע. סוף סוף זכיתי להכיר את הקבוצה שלי בצורה אישית הרבה יותר טוב.