Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

היום השלישי!

היום התחיל כמעט כרגיל. ארוחת הבוקר הייתה כהרגלה, כללה צנימים עם ריבה וחמאה. קוראסונים או קורנפלקס, פירות טריים ויוגורט. כבר התחלנו להתרגל לאוכל המשוגע שיש למקום להציע.

הילדים התחילו להתמקם בכיתות שלהם וכיתות האנגלית היו מרוצות יותר מבחינת הרמה.

לראשונה התחלנו עם סידור הכסף שלנו, וכל אחד קיבל את כספו בכמות הרצוייה במסודר אחד אחרי השני בצורה פרטית. מתכוננים לקראת הטיול הראשון שלנו מחוץ לאוניברסיטת באת'.

אכלנו ארוחת צהריים אמריקאית מאוד- מאק אנד צ'יז, הדעה לגביי הטעם החדש בפה הייתה חלוקה. עדיין לומדים להתרגל לאוכל כאן..

לאחר ארוחת הצהריים מיהרנו לצאת לעיר בריסטול. הנסיעה ארכה כשעה באוטובוס. הדרך הייתה מקסימה ומלאת נופים ירוקים. לא הפסקנו לצלם כל הדרך.

את הטיול עשינו עם חברינו הטובים - האיטלקים. שכבר התחברנו אליהם מאוד, אפילו למדנו כמה מילים באיטלקית והתחברנו אליהם בדרך הלוך ובדרך חזור.

כשהגענו לבריסטול, עשינו סיור קצר בשביל הפארק הירוק והיפהפה. עלינו למגדל כדי להשקיף על בריסטול הציורית ב360 מעלות. היה אפשר לראות את כל העיר המיוחדת ולשאוב קצת מהקסם שלה.

עצרנו בפארק, וסוף סוף זכינו לזמן החופשי שלנו שאפשר לנו קצת שופינג, ואוכל במסעדות ובתי הקפה שנמצאו באיזור. הקינוחים היו יפים למראה ומתוקים לחיך.

בכל העיר היה ניתן לראות ציורי גרפיטי של אמנים במקומות מיוחדים ובעלי משמעויות עמוקות.😜

הצטלמנו המון.. וצילמנו את הנוף שלא ראינו בשום מקום אחר.

חזרנו לארוחת הערב למרות שכבר היינו שבעים ממשולשי הפיצה שאכלנו בתאווה.

וכמובן צפינו בשידורי משחק המונדיאל. המשחק היה צמוד, הייתה תקווה לטובת אנגליה אפילו בדקה האחרונה, אבל ניצחון קרואטיה לא היה אכזבה גדולה. נחמד לראות שגם הבנים וגם הבנות, אוהדי כדורגל הדוקים או בכלל לא, נהנו מחברתו של זה וישבו וצפו ביחד ברוב התעניינות.

לאחר מכן הייתה שיחת משוב, איך עברו שלושת הימים האחרונים, כמה עברנו.. מרגיש שעבר כבר חודש, איך התגבשנו, איך אנחנו כבר מכירים אחד את השני. כל אחד ניקד את מה שטוב לו יותר ופחות ממה שיש למקום להציע. כמובן שתמיד טעון שיפור אך חוות הדעת הכללית הראתה שהקבוצה די מרוצה.

כבר אפשר להריח את סוף השבוע הקרב, את ארוחת השישי הראשונה עם המשפחה החדשה,

ואת האטרקציות שעוד צפויות לנו.

מתרגשת לקראת יום חדש שתמיד מפתיע בכל הדרכים..