Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

יום שני בבאת′!

אז היום קמנו לבוקר קצת קריר אבל בהמשך היום היה מזג אוויר מושלם. קצת שמש, קצת בריזה וכמובן, בלי לחות בכלל!Smileys

לארוחת הבוקר הלונדנית כאן שכוללת צנימים עם ריבה וחמאה וקוראסונים כבר התחלנו להתרגל. ועדיין הייתה האופציה לקורנפלקס לכל המעוניינים להזכר בתחושה הביתית.🥐☕🍩

סוף סוף קיבלנו את כיתות הלימוד שלנו. החניכים התחלקו לקבוצות למידה באנגלית על פי המבדקים שעשו אתמול, אך היה ידוע שהמבחן האמיתי יתממש אחרי השיעור הראשון כשכבר מרגישים את הרמה של הלימוד ומה נדרש בשיעור מבחינת הידע. כמעט כל התלמידים זכו להתאמה מדוייקת, אך מי שלא כבר הספיק לעבור לקבוצה בהתאם לרמתו.Smileys

משום שהכיתות מעורבבות עם שאר הקבוצות מכל העולם, הילדים זוכים להחשף למגוון רחב של תרבויות ומדינות. מה שמשפיע גם על הרצון ללמוד אנגלית וכך להתחבר לחברים החדשים. Smileys

אני באופן אישי התמוגגתי לראות שזה נמשך גם להפסקות והפעילויות ויש כמיהה גדולה להתחבר לא רק לקבוצה המגובשת שלנו אלא גם לשאר הילדים וכבר הוחלפו מספרים ואמצעי תקשורת. הסיפורים לא נגמרים...Smileys

לאחר מכן הגענו לארוחת הצהריים שכללה את המנה הכי מפורסמת באנגליה ה-פיש אנד צ'יפס. שאגב, היה ברמה די גבוהה. לצמחונים הייתה אופציה לניוקי. וכמובן מבחר של ירקות טריים בצד.

והמשכנו לשלב הפעילויות. בעוד קבוצת רוכבי הסוסים שלנו חזרה לנופים של החווה, ניקוי אורוות וטיפל בסוסים, שאר הקבוצה התנסתה בקצת ספורט בריטי אמיתי, פוטבול ודוג'בול. ותמיד התאפשרה האופציה של אמנויות בחימר ועיצוב דגלים.Smileys

אי אפשר היה לפספס את המשחק של היום. בכל מקום הייתה הקרנה של המשחק, אווירה ספורטיבית תרבותית מקסימה ומאחדת.

אחר כך היה לנו מפגש של הקבוצה. סוף סוף לראות את כולם ביחד. ועדיין, הקושי בלהיות כולם ביחד. הדינימיקה הקבוצתית מפתיעה אותי כל פעם מחדש, מרגישים שאנחנו מכירים שנים, מכירים ניואנסים קטנים, יודעים מה מצחיק, מה מעצבן..

התחלנו לשחק משחק קבוצתי שימשך במהלך הימים הקרובים ובו הילדים מקבלים שם ומשפט שהם צריכים לגרום לבעל השם להגיד. כשהם מצליחים לעשות את זה הם מקבלים את המשפט והשם שהוא קיבל, עד שאחד צובר את כל הפתקים ומנצח, הילדים נראו נלהבים, מקווה שהם יתגבשו יותר וישתפו פעולה. כבר התחלתי לחשוב על פרס..Smileys

ניתנו הנחיות על הטיול של מחר לבריסטול, והסבר קצר על המטבעות הבריטיים המבלבלים מאוד.