Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2018 אנגלית ופעילויות

היום הראשון שלנו!

המסע התחיל כשנפרדנו מההורים עם הרבה געגועים וקצת חששותSmileys. בעיקר תחושת חופש והתלהבות!

התחלנו את המסע אל עבר הדיוטי פרי שבהרבה מזל עבר במהירות שיא. הצטיידנו בשקיות מלאות ממתקים ושוקלדים לכבוד הטיסה.

עלינו למטוס אחרונים בידיעה שמחכים רק לנו ושהמטוס מתקרב להמראה ואנחנו מתקרבים לאנגליה.

ושוב, להפתעתנו, עיכוב קל בטיסה שגרם לרצון להגיע לגבור. חיכינו בסבלנות עד ההמראה.

קיבלנו אוכל משף הבית של אל על (בלינצ'סים או חביתות).

נחתנו בהצלחה נתנו כיף ללירון והמשכנו אל עבר ההסעה.

הנהג היה מקסים ונחמד אך לא הכין אותנו לפאנצ'ר שהיה בדרך. אבל אין בעיה, במהירות שיא הגיע אוטובוס מחליף שהביא אותנו במהרה אל עבר העיירה המהממת.Smileys

אכן התגברנו על כל המכשולים האפשריים בנסיעה הזו! מה שגרם לנו להתגבש לקבוצה אחת חזקה!Smileys

הנסיעה הייתה מרגשת (אין ספק ששידרתי התרגשות לנוכח הנוף המהמםםםם) ועוצרת נשימה. שמענו מוזיקה בקולי קולות ווהספקנו להתחבר אחד לשני הרבה יותר ולהכיר טוב יותר!

הגענו למרכז וטרפנו סנדוויצ'ים/ חטיף/תפוח..

עשינו סיור קצר במקומות החשובים במתחם(הסטארבקס לא יכל לקרוץ יותר).

נחנו ואכלנו ארוחת ערב.

יום לא קל מלווה בגעגועים, התרגשות, התאקלמות. מרגישה שגברנו עליו בהצלחה ומחר יום חדש לפנינו!

גם מחר יהיה יום רווי חוויות של מבדק הרמה והיכרות מעמיקה עם הפעילויות והמקום. נכיר קצת יותר טוב את החברים מקבוצות אחרות בעולם שכבר התחלנו להתעניין בהם מהרגע הראשון.

מצפה בכיליון עיניים לראות מה באת' מתכוונת להציע לנו!