ברייטון 08.7.2018 שלושה שבועות

יוצאים לראות את ברייטון

לילה טוב לכל ההורים והמשפחות,

הגיע הזמן לספר לכם על היום שלנו.

פתחנו את היום באזעקה לתרגול שריפה, זה היה מוקדם מאוד- 7:00 בבוקר. אבל העיקר שאנחנו יודעים איך לתפקד בשעת שריפה אמיתית.

משם התארגנו והלכנו לארוחת הבוקר. היא כללה קורנפלקס, יוגורטים, לחמים, ביצים, קוראסונים, ריבות ועוד...

לקחנו את התיקים על הגב ונפגשנו בדשא בשעה 9:00.

היום הפעילות שלנו היתה סיור היכרות בברייטון.

יצאנו עם עוד קבוצות מהעולם ועם מספר מדריכים - בקו, מרטינה ורייצ'ל והם עשו לנו סיבוב בברייטון- הגענו ראשית לבית המלכותי העתיק של ברייטון-  The royal pavilion, מקום מרשים ומהמם. משם התקדמנו למזרקה מהממת, שגילינו שנבנתה כמתנה לנסיכה ויקטוריה, במיוחד ליום הולדתה ה-27.

משם המשכנו לאנדרטת זיכרון בברייטון לזכר מלחמת העולם הראשונה.

לאחר מכן התקדמנו אל עבר המזח הישן, שנשרף לפני הרבה מאוד שנים והשרידים שלו נשארו שם כחלק מזיכרון למה שהוא היה בעבר.

מהמזח הישן הגענו אל המזח החדש והמהמם(!) והיה לנו קצת זמן חופשי. כל ילדי הקבוצה הסתובבו ונהנו מדוכני האוכל, משחקי הוידאו, השחפים, מתקני השעשועים והים.

חזרנו לקולג' לארוחת צהריים ונחנו את מנוחת הצהריים שלנו.

בסיום הפסקת הצהריים הלכנו לשיעורים.

היום היה יום השיעורים הראשון של הקבוצה שהגיעה השבוע. היו חששות והתרגשויות אבל בהחלט עברו זאת בהצלחה. היתר, שכבר היו בשיעורים בשבוע שעבר, המשיכו בשגרת הלימודים שלהם.

אחרי הלימודים היתה לנו את הפסקת הערב, בה אכלנו ארוחת ערב והתיידדנו עם עוד חברים מהעולם.

מיד לאחר מכן היתה לנו פעילות ריקודים ענקית, עם כל ילדי המרכז בה היו תחרויות ריקודים, למדנו כוריאוגרפיות שונות והכי כיף- רקדנו ושרנו את השיר TOY וכמובן ניצחנו בתחרות מול הברזילאים!!!

זה היה בהחלט יום מלא בחוויות ואנחנו מאוד עייפים, אז נאחל לכם לילה טוב ונעדכן אותכם בהמשך... :)