ברייטון 08.7.2018 שלושה שבועות

היום השני!

היי לכל ההורים והמשפחות Smileys

היום השני בסאמר סקול שלנו בברייטון מגיע לסיומו.

היה לנו יום מדהים וצברנו הרבה חוויות...

התעוררנו ב-7 בבוקר והתארגנו, ארוחת הבוקר היתה ב-8:00, והיא כללה קורנפלקס, קפה, ביצים, קוראסונים, פירות, יוגורטים ולחמים.

מזג האוויר היה ממש לטובתנו, שמש נעימה לאורך כל היום ואפילו חם!

מיד אחרי הארוחה יצאנו לנקודת המפגש, ומשם הובילו אותנו אל מבנה הכיתות.

שם עברנו את מבחן הרמה. בהחלט היו חששות מהמבחן, אבל עברנו אותו כמו גדולים, ומחר נגלה עם מי אנחנו בכיתה ונכיר עוד חברים חדשים מהעולם.

היתה לנו הפסקה לאחר המבחן ואז עוד שיעור, ובו הסברים על הנהלים והמשמעת פה במרכז.

לאחר מכן הגיעה שעת ארוחת הצהריים. מה היה בצהריים? פסטה, תפוחי אדמה, ירקות, עוף, שניצל מגבינת חלומי, קאפקייקס ועוד ועוד...

בסופה של הפסקת הצהריים הגענו שוב לנקודת המפגש, והפעם כדי להתחיל את האקטיביטיז (הפעילויות).

מתוך האופציות שנתנו לנו, בחרנו כל הקבוצה ללכת אל המזח של ברייטון.

יצאנו עם עוד ילדים ממדינות שונות, איטלקים, צרפתים, רוסים, סרבים ועוד ועוד.

לא יכולנו לנחש כמה שהמזח יפה ומרשים.

קיבלנו כמעט שעתיים לבלות במזח, קנינו אוכל, שיחקנו במשחקי וידאו, חלק מהקבוצה עלו על מתקני שעשועים, היו במזח המון המון שחפים, שאפילו אכלו לאחד מאיתנו את הדונאט שלו.Smileys

כאשר הסתיים הזמן החופשי, חזרנו למרכז והיה לנו קצת זמן לנוח עד לארוחת הערב.

ארוחת הערב כללה פסטה עם כל מיני רטבים, לחם שום, תירס, ירקות, תפוחי אדמה ועוד... וכמובן קינוח טעים :)

אחרי הארוחה שיחקנו קצת הולה-הופ בחישוקים וגילינו מספר לא קטן של כישרונות בקבוצה!

ואז... בשעה 20:00 נפגשנו לפעילות "תפוס ת'דגל" ענקית!!! היה מצחיק וכיף מאוד!!

את היום הזה נסכם כהתחלה מאוד טובה לכל החוויה הזו. הכרנו ילדים ממדינות אחרות, והתחברנו עם כמה מהברזילאים, אפילו שרנו איתם יחד את "טודו בום" והם ממש התלהבוSmileys

מחר נקבל את שיבוצי הכיתות ונתחיל ללמוד ולהכיר עוד חברים חדשים.