לונדון ברונל Discovery 15.7.2018

היום האחרון שלנו - 29.7.18

קמנו בבוקר, עצובים שזה הבוקר האחרון בברונל.. התכנסנו כולנו בבניין מגורים, שמנו את המזוודות בחדר והלכנו לאכול ארוחת בוקר טעימה בפעם האחרונה 😥🥞🍞🥖🍌🍎

אחרי זה מילאנו משוב סיום - אחרון מבין 3 משובים שמילאנו במהלך השבועיים האחרונים,

עשינו סבב של מה הדבר הכי כיפי מהחוויה הזאת - אומרים משהו מתוק ולוקחים קובייה משוקולד! 🍫

אירי זה הייתה לנו פעילות סיכום - נכנסו לחדר שבכל הקירות שלו היו מודבקים דפים עם השמות של כל אחד מאיתנו. היינו צריכים להכנס בשקט בשקט לחדר, ברקע התנגן לו עידן רייכל מהזמנים הישנים... 🎶

על אחד קיבל עט, והיה צריך לכתוב משהו טוב על כל החברים שלנו - לכל חבר בדף שלו.

אחרי זה הייתה לנו פרידה אחרונה חביבה מחברנו האיטלקים, וזהו - עלינו על האוטובוס לשדה התעופה! 🛩

בשדה עברנו בידוק בטחוני מקיף, היה לנו זמן לשוטט בדיוטי פרי וזהו - עלינו למטוס!

הטיסה עברה חלק ומהר יותר מהטיסה הלוך - רק 4 וחצי שעות!

לכל אחד היה מסך משלו - ראינו סרטים, שמענו מוסיקה וישנו 😴😴

אחרי הנחיתה - עשינו צ'ק אין בארץ, אספנו אץ המזוודות וכל איד קיבל את הדף שלו מהפעילות בבוקר.

רצנו להורים - אחרי ששבועיים שלמים לא ראינו אותם והלב כבר נקרע מגעגועים! 😘😍

וזהו! כך הסתיימה לה תקופה ככ יפה, מלאה בחוויות, לימודים, שיעורים, חברים חדשים מהארץ, חברים חדשים מחול, טיולים, סיורים, ספורט, קניות ומה לא?

נהנו מכל רגע, וצברנו חוויות שישארו איתנו לעד 🙏

נפגש בקרוב! - אם כל ילד ירשום יומן מסע על הסאמר סקול באתר - נקבל כל הקבוצה מתנה שווה על חשבון קמפוס! 😲😎😊