לונדון ברונל Discovery 01.7.2018

מדאם טוסו והמחזמר אלדין-וואו!!

איזה יום מדהים היה לנו!!🎇🎊

התחלנו את היום עם ארוחת בוקר טעימה למילוי מצברים לקראת פתיחת הלימודים בקבוצות שלנו. בשיעור הכרנו את המורים החדשים ושאר החבר'ה שאיתנו מצרפת ובהמשך יצטרפו גם ברזילאים ותוניסאים. היה ממש כיף! דיברנו באנגלית על אוכל, על חלל ועל סוגי ספורט והמצאנו אפילו ספורט חדש.😀

אחרי השיעורים אכלנו ארוחת צהריים מפנקת ומיד לאחר מכן היתה היציאה הראשונה שלנו מהמרכז! עלינו לאוטובוס, נסענו כחצי שעה והגענו למוזיאון מדאם טוסו! היה כזה מגניב!! 😊לא ידענו עם מי להצטלם קודם! המוזיאון היה ממש מהנה היו הרבה אנשים והסתובבנו בין מפורסמים ועשינו מלללאאאא תמונות. היתה גם רכבת במוזיאון שהסיעה אותו בין דמויות וסיפרה קצת על ההיסטוריה של אנגליה ובסוף היה סרטון של גיבורי על שראינו עם משקפי תלת מימד ואפקטים מיוחדים. זה היה ממש מצחיק, הרגשנו שאנחנו ממש בתוך הסרט!!😂😂😂

אחרי המוזיאון האוטובוס הקפיץ אותנו לתיאטרון, אכלנו קודם במקדונלדס ארוחה טעימה למילוי מצברים ואז הגענו לתיאטרון! המקום היה ממש יפה ומפואר והתרגשנו מאוד. המחזמר היה מהמם!! התלבושות היו זוהרות ויפות מאוד! התפאורה היתה מושקעת ומדהימה. לא ידענו על מה להסתכל קודם! היה מצחיק, ומרגש ויפה ברמות, השירים וההופעה הדהימו אותנו וחזרנו שמחים ונלהבים! 👏👏👏👏👏

היה יום פשוט קסום! 🎇🎇🎇

חזרנו נרגשים אחרי יום מלא חוויות!!😀

מחר יש לנו יום לימודים עם פרוייקטים חדשים וכיפיים אז אנחנו חייבים ללכת לישון כדי לצבור כוחות☺