לונדון ברונל Discovery 01.7.2018

יום ראשון בברונל!!

איזה יום היה לנו!!

זה התחיל כשנפגשנו כולנו בנתב"ג מתרגשים מאוד!!  Smileys אחרי הרבה נשיקות וחיבוקים, נפרדנו מההורים ועלינו לבדיקות הביטחון והצ'ק אין. התקדמנו כל כך מהר וביעילות שהגענו לדיוטי פרי

והיה לנו מלאאאאא זמן!! איזה כיף!! Smileys

אחרי קצת שופינג ראשון ומשחקים גילינו עוד קצת דברים אחד על השני ובעיקר ראינו איזו קבוצה אדירה אנחנו!! הגענו לטיסה קצת עייפים אך מרוצים. נרדמנו במטוס לצבור קצת כוחות וקמנו לארוחת בוקר לפני נחיתה בלונדון!

כשנחתנו, עברנו מהר את בדיקת הדרכונים, אספנו צ'יק צ'ק את המזוודות בלי בעיות ושם חיכה לנו גם נציג מקסים שליווה אותנו להסעה לבורנל!

סוף סוף הגענו לבורנל מתרגשים ושמחים! Smileysבבורנל חיכו לנו צוות נהדר שקיבל את פנינו והוביל אותנו לחדרים. קיבלנו את החדרים, ראינו איפה כולם, התמקמנו, הסתדרנו, ויצאנו לסיור במתחם וכבר התחלנו בפעילויות כיפיות! חלקנו ראו סרט, וחלקנו שיחק במשחקי כדור והכי כיף כבר הכרנו חברים חדשים ממקומות אחרים בעולם: מרוסיה, מפולין ומצרפת... והשבוע יגיעו עוד ועוד. דיברנו איתם ושיחקנו יחד ונהנינו להכיר עוד חברים חדשים! Smileys

ומחר ממש מתחילים! מחר יהיה לנו יום נהדר - נעשה את מבחני הרמות, נכיר עוד קצת את המתחם ונהנה מפעילויות חוויותיות עם עוד קבוצות!! Smileys

עד אז - אנחנו חייבים להשלים קצת שעות שינה כי מחר מצפה לנו עוד יום גדוש ומלא חוויות!

שולחים חיבוק גדול מלונדון וכמה תמונות מהדרך!