מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 08.7.2018

חזרנו! סיכום של החוויה המדהימה שלנו :) מורן

טוב אז מאחר ושמעתי שאהבתם את סיפורי המסע שלנו..רציתי לרשום כמה מילים.. ישמש קצת כמו יומן עבורי כי ההתרגשות עצומה..Smileys


היום חזרנו מאנגליה המהממת אחרי חוויה שבקושי ניתן לסכם במילים. אחרי ביקור קצר בלונדון אהובתנו, קפצנו לזלול מקדונלדס אנגלי בפעם האחרונה ומשם לאוטובוס.

לפני העלייה לאוטובוס, התמודדנו עם פרידה לא קלה מהמדריכים הבריטים האהובים שלנו, פני וקול.
הפרידה הייתה סוחטת דמעות בצורה הדדית. לא מתביישת להודות שהתרגשתי לא פחות מהילדים. נקשרנו אליהם בצורה מיוחדת והם מאד אהבו את הקבוצה..

אחרי הפרידה המרגשת עלינו לאוטובוס בדרכנו לשדה, שכללה בעיקר ניחום הדדי והעלאת חוויות מצחיקות מהטיול. על אף העצבות שנגמר, החוויות יישארו איתנו תמיד ולעד ייזכרו אצלנו כהרפתקאה מטורפת. 

כלכך הרבה חוויות שלא נשכח! הטיולים היו יפיפיים, הפעילויות במרכז היו מהנות, שיחקנו כדורעף, כדורגל, משחקי דגלים, משחקי קופסא והדובדבן שבקצפת- ביום האחרון שיחקנו משחק מסירות עם בלוני מים(ובסוף גם עם בקבוקים) שהשאיר המון ילדים ומדריכים סחוטי מים ומאושרים. 
את הצפייה המשותפת במונדיאל עם כל הילדים (שבו אנגליה הפסידה לצערנו).
את הלילה שבו כל הבנות ישנו יחדיו במסיבת פיג'מות ענקית בסלון המשותף בספות הנוחות!
את המשפטים המצחיקים שיצאו לנו מהפה, את המילים החשובות שלימדנו את המדריכים שלנו ביחד,
את הקולבים והנרות, את הטיולים לאגם, את תחרות תלבושת הסופר-על מנייר, 
את הטיול שלנו לכל כנסייה ברדיוס של שעה מבית הספר ;) הטיולים המהממים שהילדים אמנם יותר התעניינו בקניות מאשר במבנים העתיקים..אבל עדיין, מושלם.Smileys
ושוב את פני, אלכס וקול..המדריכים הבריטים המדהימים שלנו!Smileys

הייתה לי חוויה מדהימה איתכם, ילדים מהממים ואני כבר מתגעגעת לכולכם!  ילדים בוגרים, נבונים, מרגשים, מצחיקים, שהיה מדהים לדבר איתם ולצחוק איתם. אתם באמת מיוחדים! הקבוצה התגבשה בצורה מדהימה והיה כיף לראות אתכם נהנים!
איזה כיף שזכינו להתרגש ביחד מכל המתקנים בלונה פארק (ולפחד בטירוף במתקן הזומבים), איזה כיף היה לשחק איתכם בפעילויות, לקרוע אחד את השני במשחקי כדורגל שולחן, לרקוד איתכם בערבי הדיסקו, לשיר איתכם קריוקי, לקפוץ איתכם לשמיים בטוי (ולגרום לכל המדריכים והילדים להתאהב בשיר שלנו!) לטייל איתכם ברחבי אנגליה, להצטלם עם בובות במאדאם טוסו, להזיל דמעה במלך האריות, להכיר את כל הגשרים והבניינים בלונדון, למחוא לכם כפיים בחלוקת תעודות, לעשות קבלת שבת משותפת (ואפילו הזמנו את המדריכים הבריטים להצטרף אלינו ושיתפנו אותם במסורת) ובעיקר, להצטלם המון המון המון המון המון!!!

מצרפת לכם תמונות מסכמות, מאתמול ועוד כמה סלפים מרגעים אהובים מהשבועיים האחרונים ❤

תודה הורים שסמכתם עליי עם הילדים שלכם, היה לי כיף כיף כיף להיות איתם ולשמור עליהם ולחוות איתם קיץ של פעם בחיים עם חוויות שיישארו לעולם.
לעוד המון חוויות מיוחדות שכאלה!

באהבה עצומה וגעגועים רבים לקבוצה המלכותית,

מורן שדה

Smileys

 

נ.ב. אם בא לכם שיהיה לנו מפגש איחוד מדליק, כל הילדים צריכים לכתוב על החוויה שלהם! אשלח פרטים בקבוצה של הילדים :)

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה