רויאל סקול 08.7.2018

יום שישי של כיף!

ערב טוב הורים יקרים !

היום היה לנו יום מעט מיוחד ! התחלנו את היום כרגיל, ארוחת בוקר אנגלית ואחריה לימודים עד ארוחת הצהריים.

בארוחת הצהריים קיבלנו מנה אנגלית קלאסית לראשונה מאז הגעתנו! אכלנו פיש אנד ציפס! היה דיי טעים (לחלקינו ;) )

ולאחר מכן יצאנו לטיול סביב האגם. המקום שבו אנחנו נמצאים מוקף במים בשלושה צדדים. במהלך הטיול הלכנו לאורך האגם ואמנם היה חמים אך הבריזה הייתה כ"כ נעימה! חלקנו נמרחנו בקרם הגנה, אל דאגה. במהלך הטיול אף האכלנו אלפקות מתוקות!!

בסוף הטיול סביב האגם, הפתיעו אותנו עם טיול לצד השני של האגם שבסופו נמצאת גלידרייה! כולנו רכשנו גלידה טעימה (וארטיקים) והלכנו לחוף האגם שנמצא ליד. טבלנו רגליים, הסתכלנו על הברווזים ובעיקר הצטלמנו!

חזרנו לבית הספר בדיוק בזמן לארוחת הערב, ארוחת שישי כהלכה, עם מיץ ענבים לקידוש, חלות ושוקולד! (רוצו לראות תמונות)

בשעה 20:00 התחיל ערב כשרונות צעירים שנפתח בשיר של מדריכי המקום החמודים ( Bohemian Rhapsody ) והמשיך בערב של כשרונות בעיקר סינים. שיכנענו את הקבוצה לעלות לשיר את טוי (שוב!) ונתנו את ההופעה של החיים! כל הצרפתים והאיטלקים הצטרפו אלינו על הבמה יחד עם מדריכי המקום וכולם נהנו לעשות יחד איתנו את ריקוד התרנגולת.

לפני שנכנסנו לחדרים, הספקנו לראות את האיטלקים והצרפתים נפרדים מכולם בדמעות קורעות לב, כיוון שהם עוזבים מחר לצערנו (אך קבוצות חדשות מגיעות). הרגשנו צורך לתת כתף ולחבק!

אנחנו ממש מתרגשים לקראת מחר כי הולך להיות לנו טיול ראשון של יום שלם! אנחנו הולכים לקיימברידג' שנמצאת כשעה מבית הספר לסיור מרתק של האזור. בסוף הסיור, הדובדבן שבקצפת, שופינג של מספר שעות בקניון מקומי! הילדים מתרגשים (לא ברור אם מהטיול או מהשופינג יותר) וכך גם אנחנו!!

מה שהכי חשוב, זה שעל אף שמדיי פעם ייתכן שנשמע תלונה על אוכל כזה או אחר, הילדים ואנחנו נהנים בטירוף וממלאים כל יום בחוויות ועשייה רבה, עם חוויות של פעם בחיים! בא לנו להישאר פה לכל הקיץ ;) אז לא לדאוג, כולם עושים חיים מטורפים !

נתראה בסיכום של מחר.! ;)

שתהיה שבת שלום,

מקבוצת המלוכה(!!), ירדן ומורן.

נ.ב הכנו לכם הפתעה קטנה !

סרטון של רגעים נבחרים מהשבוע שלנו! אנחנו יודעות כמה קשה לכם לשלוח את הילדים רחוק כ"כ לזמן כה רב ורצינו שתהנו לראות איפה הם גרים, איך מבלים ומה עושים! אז כדי שממש תהיו רגועים, הנה קישור לסרטון שמסכם את השבוע שכמעט וחלף לו כבר ;)