מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לידינגטון 22.7.2018 Exrerme

יום שלישי, השיעורים הראשונים!

קשה להאמין שעבר עוד יום ואנחנוכבר ממש נכנסים עמוק אל תוך שיגרת המחנה!


פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר מגוונת ומפתיעה: דייסה, פירות 🍎🍐🍊🍌, דגני בוקר ונקניקיות צמחונית ורגילות 🥓🥓🌭
שבעים ורעננים ניגשנו לשיעור הראשון. חששנו קצת בהתחלה אבל מהר מאוד גילינו איזה מורים אדירים יש לנו ואיזה כיף לשבת בשיעור עם תלמידים מכל העולם🌍

הופתענו לגלות עד כמה השיעורים שונים מבית הספר!👩‍🏫👨‍🏫 חלקנו למדו מילים חדשות באנגלית דרך משחק שבו היינו צריכים לזהות שירים מוכרים שהמורה השמיע לנו, חולקנו לקבוצות עבודה בהן נעבוד על פרוייקטים ונציג את דעתנו בנוגע לנושאים שונים במרכז (כמו החדרים, החדר אוכל, פעילויות האקסטרים ועוד..)

 

היתה לנו הפסקה קצרה והגענו רעבים לארוחת הצהריים שנתנה לנו כוחות לפעילויות האקסטרים של אחר הצהריים🤸‍♀ אז מה עשינו? היו כמה אפשרויות, הראשונה היתה סולם יעקב- היינו צריכים לטפס מאוד גבוהה וזה ממש לא היה פשוט אבל מאתגר💪🏻  כאפשרות שנייה חלק מאיתנו רכבו על אופניים מסביב למתחם, שם גילינו כמה ירוק יש עוד מסביב🌱 בנוסף היתה פעילות טרפז, טיפסנו על מגדל גבוהה ומשם קפצנו אל עבר הטרפז! היה לנו ממש כיף!

 

אחרי כל המרץ שהוצאנו היתה לנו הפסקה למנוחה (האנרגתיים שבינינו ניצלו את הזמן הפנוי לריצה, כל הכבוד!)   לאחר מכן הגענו לארוחת ערב- הארוחה האולטימטיבית! שניצלונים צ'יפס וסלט 🍟🍟🍟🥗🥗 . משם התחלקנו לשתי קבוצות, רובנו בחרו להשתתף בטורניר כדורגל שהיה עם קבוצות מעורבבות והיה ממש מלהיב, כמובן שהיו לנו נציגים בקבוצה המנצחת! האפשרות השנייה היתה תצוגת אופנה- יצרנו פריטי אופנה מחומרים שונים שהביאו לנו וערכנו תצוגת אופנה ממש כמו מעצבות אמיתיות (כמובן שהיו בפעילות רק מבנות המין היפה👗) 

 

אחרי כל היום העמוס הזה, אנחנו מתארגנים לישון.. מאוד מתרגשים מהטיול הראשון שלנו מחר! אנחנו נוסעים לאוקספורד היפה! 🤩🤩🤩

 

המשך שבוע טוב, הקבוצה וגאיה

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה