שיפלייק 22.7.2018

מדאם טוסו ומחזמר אלאדין!

התחלנו בארוחת בוקר והמשכנו כרגיל לכיתות הלימוד.
זה היה השיעור האחרון בכיתות לפני מבחן הסיכום שייערך בשישי.

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו ללונדון והתחלנו במדאם טוסו!Smileys
בזמן שחיכינו בתור הילדים כמובן לא ויתרו והתפנקו בצ׳יפס וגלידה שיעביר להם את הזמן :)

נכנסו למוזיאון וישר הילדים התלהבו והתחילו להצטלם עם כל בובות השעווה המגניבות. ראינו את הנסיך הארי והנסיכה מייגן, ראינו את רונלדו, את הביטלס, אד שירן, דונלד טראפ, שרק, ספיידרמן ועוד הרבה הרבה אחרים!

עלינו על רכבת שמורכבת מהמוניות המיוחדות של לונדון וראינו את כל ההיסטוריה של לונדון בזמן הנסיעה. זה היה מאוד מלהיב!
לאחר מכן נכנסו לסרט תלת מימד על גיבורי על. זה היה ממש מגניב! הכיסאות זזו, השפריצו עלינו מים וממש הרגשנו בתוך הסרט.Smileys

אחרי שיצאנו, היינו רעבים, והלכנו לארוחת ערב ב- מקדונלדס!!! הילדים התרגשו והבטן נרגעה מאוד מהר.Smileys

המשכנו משם למחזמר אלאדין! המחזמר היה פשוט מדהים. התפאורה,השירים, הריקודים, הצבעים, התלבושות-בחיים לא ראינו הופעה כזו מושקעת. הילדים ממש התלהבו מההפקה המטורפת. זו בהחלט חוויה בלתי נשכחת.
נשארנו פעורי פה.Smileys

חזרנו באוטובוס שלנו חזרה למרכז והילדים נרדמו מהר מאוד... בהחלט היה יום עמוס בחוויות 😀