שיפלייק 22.7.2018

מבקרים בלונדון!

את השבת שלנו פתחנו בטוסטים, ביצים, מקושקשת, פירות ושוקו☕
לאחר ארוחת הבוקר כל אחד אסף את הלאנצ׳ בוקס שלו ויצאנו ללונדון!!!
אחרי שעתיים של פקקים הגענו ליעד הראשון שלנו: שייט בנהר.
הילדים עלו בהתלהבות לקומה הפתוחה השנייה
ומשם שטנו כחצי שעה בנהר וראינו את הגלגל הענק, את הגשר של לונדון, את בית הפרלמנט ואת הביג בן.
משם המשכנו לגלגל הענק שם היה לנו כרטיס מהיר שנותן לנו להיכנס מבלי לעמוד בתור.
הילדים ממש נהנו למעלה, הצטלמנו, נהננו מהנוף וחזרנו למטה.

המשכנו בסיור רגלי בו עברנו בביג בן, בבקינגהם פלאס, בכנסייה הגדולה בלונדון, בפארק סנט גיימס, בכיכר טרפלגר.
בפארק עצרנו לאכול,נשנושים וחלקם התפנקו בגלידה מפנקת.🍦

הילדים התפעלו מגודלה ומיופיה של לונדון, מכמות האנשים ברחובות, מאמני הרחוב ובמיוחד מצייר אחד שצייר את דגלי העולם וצייר במיוחד בשבילם את דגל ישראל🇮🇱

לאחר מכן חזרנו לאוטובוסים ונסענו חזרה למרכז. במרכז חיכה לנו ערב ברביקיו שכלל המבורגרים, פרגיות סלטין וכמובן שגם לא שכחו את הצמחונים ולהם היה שניצל צמחוני.
אחרי ההמבורגר התפנקנו בארטיקים ושחוררנו לחדרים לזמן חופשי.