שיפלייק 22.7.2018

יום שישי שלנו :)

התחלנו כמובן בארוחת הבוקר הקבועה שלנו שהפעם כללה:קוראסון שוקולד(!!!) ,קורנפלקס,יוגורט, פירות, טוסטים, ביצים, נקניקים ועוגה
לאחר מכן התפזרנו לכיתות. היום שאר הקמפוס היה בסיור ולכן לילדים שלנו היו שיעורים לבד עם המורים. כלומר פחות או יותר 3-4 תלמידים למורה ☺

לאחר הלימודים הלכנו לארוחת הצהריים שם חיכתה לנו גבינת חלומי טעימה, חזיר, פסטה, תפוחי אדמה, ירקות, סלטים,עוגה ופירות.
לאחר זמן חופשי קצר יצאנו להליכה על נהר התמזה שסמוך למרכז שלנו. הלכנו לאורכו עד שהגענו לעיירה עצמה של שיפלייק שם נכנסו למכולת והילדים צ׳יפרו את עצמם בכמה ממתקים שאין בארץ 🍡🍭🍬
חזרנו באותה הדרך, נהננו מהירוק, מהנהר ומהסירות והאנשים שנופפו לנו לשלום מהן.
ו.... טפטוף קל!!! אחרי ימים מאוד מאוד חמים הרגשנו גשם שמתחיל לרדת עלינו. חלקנו שלפנו את המטריות שהיו עמוק עמוק בתיק וחלק פשוט נהנה מהטיפות הקרירות שקיררו אותנו בתוך כל החום הזה. בהחלט חוויה כייפית!

חזרנו לזמן חופשי ומנוחה, ונפגשנו לארוחת שישי חגיגית!!
סידרנו שולחן ארוך עם מפה, קיבלנו 2 חלות גדולות והמון מיץ ענבים. כל הילדים הגיעו חגיגיים לשולחן, יותם שהתנדב לברך עשה זאת מדהים וכולנו שרנו ביחד.🎶🎵

לאחר מכן נפגשנו לפעילות ערב שלנו שהתחילה בפעילות קצרה של כלל הישראלים עם אחד מהמורים הבריטים ולאחר מכן פעילות משותפת עם שאר הקבוצות - דיסקו!!!!

הילדים רקדו ביחד.. כמובן שוב, כשהגיע השיר טוי פשוט הפציצו ברחבה.

אחרי שחזרנו מהדיסקו הבנים היו ממעט רעבים - אז עשינו מסיבת סנדוויצ'ים עם שוקולד :)

עכשיו הולכים לישון ולצבור כוחות כי מחר אנחנו סוף סוף נבקר ב- לונדון!!!