שיפלייק 22.7.2018

היום הראשון במרכז!

את היום התחלנו אחרי לילה של השלמת שעות שינה🙃
אכלנו ארוחת בוקר, שכללה ביצי עין, קורנפלקס,יוגורט פירות ונקניקיות לאמיצים במיוחד!
לאחר מכן עשינו פעילות בוקר של הקבוצה הישראלית. מכיוון שיש לנו המון סינים במרכז החלטנו לתת להם כבוד
ולשחק- כדורגל סיני!!!⚽
היה מאוד מוצלח ומשם עברנו למבדק הפתיחה שעל פיו הילדים ישובצו לכיתות האנגלית.
למרות שהמבחן היה מאתגר עבורם, הילדים התנהגו למופת והשתדלו לסיים אותו.💪🏻

לאחר הפסקה קצרה, היתה להם שיחת היכרות עם המרכז וחוקיו.
משם המשכנו לארוחת צהריים שכללה עוף,חזיר,תפוחי אדמה,אורז עם ירקות,ברוקולי,שעועית ירוקה, סלטים ועל פי הזמנה מיוחדת של הילדים, השף הכין להם במיוחד- פסטה!!! בהחלט טעם של בית🍜

הילדים נחו קצת ועברנו לתרגיל שריפה- הילדים עמדו במשימה בהצלחה.🔥
אחר הצהריים התחלנו בפעילויות שכללו- כדורעף,כדורסל,טניס,בדמינטון,הוקי, פוטבול,הכנת עפיפונים וחימר.

יצאנו קצת לזמן חופשי,ובסופו נפגשנו לארוחת הערב שלפניה שיחקנו כולנו ביחד את המשחק "קונטקט".

ארוחת הערב גם היא היתה לא פחות מוצלחת וכללה עוף, תבשיל בשר עם פירה, אפונה, פסטה, תפוחי אדמה המון סלטים וגם עוגת שוקולד לקינוח!Smileys

אחרי ארוחת הערב ומנוחה קלה, התכנסנו לפעילות ערב! חולקנו לקבוצות מעורבבות עם כל הארצות האחרות ועברנו בתחנות שונות ומגוונות.
הכרנו ילדים חדשים ממדינות חדשות ואפילו הילדים לימדו אותם את השיר "toy" שאיתו זכינו בארוויזיון!
בקיצור, המון המון כייף!
מחר מחכה לנו יום חדש שמתחיל בשיעורים ראשונים בכיתות הלימוד, ובהמשך עוד הרבה פעילויות מגוונותSmileys