שיפלייק 22.7.2018

נחתנו באנגליה!

אז אחרי שנפרדנו מכם ההורים 😎 מיד הילדים התחילו להתחבר אחד לשני וכבר לשכוח את הגעגועים 😋
עברנו את בדיקות הביטחון והצ'ק אין בהצלחה וגם הספקנו להנות זמן לא מועט בדיוטיפרי🛍👜

עלינו למטוס המקומות הסתדרו וכל אחד ישב ליד מי שרצה
אכלנו ארוחת בוקר מפנקת שכללה בלינצ'סים וחביתות ואפילו הספקנו קצת לנמנם 😴

נחתנו באנגליה והילדים לא הצליחו להסתיר את התרגשותם!
עלינו למיניבוס וראינו נופים מדהימים בדרך למרכז.
הגענו למרכז ומיד קיבלנו את פנינו בשמחה ובחיוכים 🤗
אכלנו סנדוויצים, פירות וגם לא מעט שוקולדים 🍫😉

המדריכים המקומיים ערכו לנו סיור במרכז והתפעלנו מיופיו ומגודלו העצום של הקמפוס!
לאחר מכן התחלקנו לחדרים וקצת נהנו מזמן חופשי וממנוחה עד לארוחת הערב. כמובן שחלק מהילדים לא רצו לנוח וישר רצו לשחק כדורגל במגרש העצום.

נפגשנו לארוחת ערב ביחד שם פגשנו לראשונה את החברים מהארצות השונות. אכלנו, פטפטנו והמשכנו לפעילות הערב.

לפני שהתחילה הפעילות חגגנו לנועם שלנו יום הולדת עם שירים ועוגה וגם ילדים ממדינות אחרות הצטרפו לחגיגות.

פעילות הערב כללה את כל הקבוצות מכל הארצות: סין, יפן, איטליה, צרפת, ספרד וכמובן שישראל.
חלק מהילדים לקחו חלק בחידון שהיה מאתגר וחלקם השתתפו בפעילויות ספורט מגוונות.

מחר מצופה לנו יום מעניין שמתחיל במבדק קצר, הצגה של מורי בית הספר ועוד שלל פעילויות והפתעות נוספות.

ועד מחר - אנחנו בדרך להשלמת שעות שינה.