לוס אנג′לס 9.7.2017

L.A לאס וגאס היום האחרון...

שלום להורים המדהימים שלנו.

אנחנו בטוחים שאתם נרגשים מהחזרה שלנו לארץ. גם אנחנו אבל קודם נתחיל מלספר לכם מה עבר עלינו ביממה האחרונה. כולנו מכירים את זה ש"מה שהיה בוגאס נשאר בוגאס" ולמרות זאת, אנחנו ממש רוצים לשתף כי היה פשוט מדהים...

אז את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר קלה במלון שלנו וכבר בשעה 7:40 יצאנו לכיוון ההובר- דאם, סכר הנמצא במרחק נסיעה של שעה מנקודת המוצא שלנו. הגענו לשם וצפינו בסרטון המסביר מדוע היה צורך בהקמת הסכר וכמה גדול ויעיל הוא בסופו של דבר.

אחר כך ירדנו במעלית כדי לראות את הצינורות הגדולים וכמובן עלינו לנקודת התצפית לראות את הסכר ואת נהר קולורדו המדהים.

הצטלמנו וחזרנו לאוטובוס. המשכנו בנסיעה של שעתיים לגראנד קניון שם אכלנו צהריים ונסענו למספר נקודות תצפית כדי להצטלם ולהנות מהנוף המרהיב והמהמם.

מזג האויר היה חם אך לא תאמינו, זכינו גם לגשם וגם לרוח נעימה ולא רותחת. השילוב של 43 מעלות, עננים, גשם קל ורוח יצר יום מושלם עבורנו לבקר בפלא הטבע הזה.

בסביבות השעה 16:00 התחלנו את דרכנו חזרה לוגאס היישר למסעדה האיטלקית המצויינת שם אכלנו ארוחת ערב וכמובן חגגנו יום הולדת לטל שלנו. אתם בודאי שואלים את עצמכם מדוע התבלבלנו וחגגנו לטל אתמול וגם היום? אז זהו שלא התבלבלנו כלל...אתמול חגגנו על פי שעון ישראל והיום על פי שעון וגאס...כמה כיף לחגוג יום הולדת פעמיים בשנה🎉🎊🎉🎊🎉🎊!!!

אחרי הארוחה והחגיגה, מיהרנו להגיע למופע בתאטרון הנמצא בהוליווד פלאנט. חשבנו שנשתעמם ונרדם כי היינו גמורים אך ההיפך קרה... המופע היה קורע מצחוק.

הבנו את האנגלית המהירה של השחקנים ובמשך שעה לא יכולנו להירגע. זה היה אחד הדברים המטורפים ביותר שראינו.

אחרי המופע הסתובבנו עוד קצת בסטריפ וחזרנו למלון. השעה היתה כבר אחת בלילה אבל אנחנו המשכנו בשלנו...

התקלחנו ונפגשנו בשעה 2 בלובי כדי לעשות צ'ק אין לטיסה שלנו, למלא משובים ולקבל הוראות אחרונות לקראת היציאה...

בעוד רבע שעה, ניסע כחמש שעות לשדה התעופה של לוס אנג'לס, נפרד מגלי שממשיכה למיאמי ומשי שממשחכה לטייל עם ההורים, נעבור את הבידוק הביטחוני ונעלה על טיסה ישירה של אל על לישראל...

וואו...אלו היו שבועיים וחצי מדהימים ומיוחדים שאותם לא נשכח אף פעם.

✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈

קצת פרטים על הטיסה שלנו:

אנחנו יוצאים משדה התעופה בשעה 13:15 שעון לוס אנג'לס ונוחתים בישראל מחר 26.7 בשעה 13:45 - שעון ישראל. מספר הטיסה שלנו LY 6.

אנחנו מזכירים לכם שאנחנו מתגעגעים ומבקשים שתבואו בזמן לאסוף אותנו מהשדה....

בינתיים תמשיכו להתגעגע וגם אנחנו...

אוהבים וכבר, תכף, עוד מעט נפגשים, הילדים שלכם וזהבית😗

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙

תמונות מדהימות שלנו יגיעו תכף מהדרך כי אנחנו חייבים לצאת.