לוס אנג′לס 9.7.2017

L.A היום השני...

שוב שלום לכם הורים יקרים שלנו...😗

את היום השני שלנו פה התחלנו בארוחת בוקר מפנקת במיוחד.

חדר האוכל פה ענקי והוא מחולק למוקדים שונים אשר מגישים סגנונות אוכל מעניינים שאנחנו מאוד אוהבים 🍕🍟🍔. אחר כך התאספנו יחד וחילקו אותנו לקבוצות הלימוד על פי תוצאות המבחנים שעשינו אתמול 📚📒. הכרנו את המורים האמריקאים שלנו ויחד הלכנו לכיתות הלימוד.

את מרבית היום הקדשנו להיכרות עם התלמידים האחרים שאיתנו בקבוצה. ההיכרות היתה באנגלית כי זו השפה היחידה שכולנו יכולים להבין ולדבר אחד עם השני.

בכיתה יש איתנו ילדים מצרפת, מברזיל, מרוסיה ומקוריאה וסין וזה מאוד נחמד.

בשעה 12:00 ⏳סיימנו ללמוד, אכלנו ארוחת צהריים וצעדנו יחד לאוטובוס לסנטה מוניקה.

סנטה מוניקה היא עיר קטנה הנמצאת בתוך לוס אנג'לס. היא ידועה ואהובה מאוד בזכות החוף המהמם שלה, הגלגל הענק והחנויות המרהיבות שבה 🎡🎪.

בדרכנו לאוטובוס עצרנו בסופר מרקט שנקרא eleven-7 כדי לקנות מים. כשנכנסנו חיכתה לנו הפתעה....מסתבר שהיום זה יום ההולדת של המקום וברד ונקניקיה בלחמניה ניתנו בחינם לכל מי שרצה. אח...זו היתה חגיגה...🌭🍹

אחרי 30 דקות נסיעה באוטובוס הגענו לסנטה מוניקה שם קיבלנו זמן חופשי להנות מהמתקנים שבחוף ומהחנויות השונות. הסתובבנו יחד והיה לנו ממש כיף. חלק מהילדים עלו על הגלגל הענק, חלק אפילו הספיקו את כל המתקנים וחלק עשו קניות. היה מצויין ואפילו ביקשנו לחזור לשם שוב.

חזרנו עייפים ומרוצים לארוחת הערב 🙃.

פעילות הערב שלנו היתה מגוונת. חלק הלכו לראות סרט ולאכול פופקורן, חלק הלכו לחדר הכושר, חלק שיחקו במשחקי שולחן וחלק נחו וקישקשו...

בקיצור הורים שלנו, עוד יום מדהים עבר עלינו.