לוס אנג′לס 9.7.2017

L.A היום הראשון

"איזה יום, איזה יום עבר עלי..."

וואו איזה יום היה לנו. בעצם התחלנו אותו אתמול וחלקנו אף שלשום🤔🤔.

אז מה היה בו ואיך הכל התחיל...

נפגשנו בשדה התעופה, התחבקנו, דיברנו, התארגנו, נפרדנו ויצאנו לנו יחד, הילדים המדהימים שלכם ואני למסע קסום בן 17 ימים.

עברנו את הביקורות בקלות ונהנינו לנו בדיוטי פרי. אחרי עיכוב קל עלינו למטוס וטסנו במשך 15 שעות. הטיסה עברה במהירות, היתה נעימה ולחלקנו גם מרגשת.

בשעה 6:00 נחתנו בשדה התעופה של לוס אנג'לס הלא היא עיר המלאכים..😇 עייפים ומרוצים.

הגענו ל- UCLA, האוניברסיטה שבה אנו מתארחים והכרנו את ניק מנהל המקום שקיבל אותנו בשמחה רבה. נשנשנו משהו, קיבלנו את החדרים היפים שלנו והלכנו לעשות מבחן כדי שנדע באיזו רמה האנגלית שלנו. אחרי המבחן אכלנו ארוחת צהריים 🍽ויצאנו יחד עם קבוצות נוספות ממקומות שונים בעולם להכיר את האוניברסיטה ואת האזור. נדהמנו לגלות שהאוניברסיטה הזו היא ענקית.

יש בה מספר חדרי אוכל, בריכות, חדר כושר גדול, מגרשי טניס ואפילו מרכז חנויות.

חזרנו מהסיור עייפים ורעבים היישר לארוחת הערב שכללה מטעמים רבים וטעימים מאוד.🍣🍦🍡🌯

בערב היתה לנו פעילות משותפת עם הילדים שהגיעו מכל מיני מקומות בעולם כדי שנכיר ולא נתבייש לדבר איתם. פגשנו צרפתים, ברזילאים וסינים, והתחלנו לשפשף בעזרתם את האנגלית שלנו. היתה פעילות מהנה.🇧🇬🇧🇷🇮🇱🇭🇺🇮🇹

זהו...הגענו סוף סוף למיטות שלנו. אנחנו עייפים מאוד אך מרוצים.

ומה מחכה לנו מחר...

מחר נתחיל ללמוד ולאחר מכן ניסע לסנטה מוניקה ונהנה מהמקום הקסום הזה ומהחוף.

מבטיחים לשתף אתכם גם מחר.

אנחנו אוהבים ומאוד מתגעגעים אליכם ובטוחים שגם אתם אלינו...