ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 16.7.2017 לגילאי 16-18

בין הצורוס לארוחת הצהריים

הבוקר התחיל בשאלה לא פשוטה בכלל...

האם לאכול צ'ורוס או וופל בלגי?! (מ.גורביץ) כי החיים שלנו כאן לא פשוטים בכלל...

החלטות קשות על הבוקר זה חלק מהאתגר של הסאמר סקול

SmileysSmileysSmileys

אז אחרי ארוחת בוקר מפנקת ומשביעה הנה מתחיל היום הגדול...

הבוקר פגשנו את המורים שלנו שילוו אותנו במהלך השבוע הקרוב

קיבלנו חוברות עבודה איתם נעבוד ונלמד ויאללה לשיעור אנגלית הראשון שלנו בארה"ב Smileys

השיעורים מתחלקים ל-2 נושאים- שיעור העשרה ושיעורי פרוייקט וכל נושא ילמד מורה אחר כדי שנהנה מכולם :) אז דיברנו בחלק מהשיעורים על הכלכלה בארה"ב, בורסה ועבודות בחלק נוסף על טבע ועל כמה חשוב לשמור עליו ולכבד את הסביבה

וזהו רק השיעור הראשון אז מעניין מה הולך להיות בהמשך...

אחרי ארוחת הצריים נסענו לאיצטדיון הבייסבול של הRED SOX שנקרא הFENWAY PARK, לקבל קצת מידע ולהבין את ההיסטוריה של הקבוצה המפורסמת של בוסטון ולמדנו על האיצטדיון העתיק

הגענו לתחנת KENWOOD שזהו "איזור הספורט" של בוסטון

האיזור ממש שונה כאשר אין משחק בערב... רגוע רגוע אך זכינו לראות אותו גם סוער וגועש

באיזור מפוזרים כל חנויות הספורט, המזכרות והאביזרים של הספורט המקומי

בכניסה קיבלו אותנו המדריכות שהסבירו לנו על ההיסטוריה של האיצטדיון שנבנה ב1912 וסיפרו לנו על התפתחות הבנייה שלו, על בניית ה"GREEN MANSTER" ואפילו ישבנו שם ! Smileys

תוך כדי ההסברים אפילו ראינו את השחקים מתאמנים ומעיפים כדורים לשמיים, ואפילו ניסינו לתפוס איזה כדור אך ללא הצלחה...

סיימנו את הביקור במוזיאון ובחנות המזכרות, הצטלמנו ושיגענו את המוכרים והמשכנו בדרכינו למרכז הקניות PRODENTIAL CENTER Smileys

עברנו קצת בין החנויות אבל מחר מחכה לנו יום השופינג הרציני

מקניון המשכנו לפארק בשכונה היוקרתית של בוסטון וחיכיתי ליתר הקבוצות שיחברו אלינו למשחק בייסבול סוער ובנתיים הצטלמנו ועשינו שטויות

אבל לפתעעעעע בזמן שחם לנו ואנחנו מזיעים התחיל לרדת מבולללללל SmileysSmileysSmileys

שתפס אותנו לא בדיוק מוכנים... אז ברחנו בהקדם חזרה למרכז והתכנסנו בחדר הפעילויות עם קצת נשנושנים ולהחליף חוויות