ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 16.7.2017 לגילאי 16-18

מי היה מאמין שעוד אתמול היינו בשדה התעופה ונפרדנו מהמשפחות האהובות

סלפי פרידה ו........... יאללה לצ'ק אין SmileysSmileysSmileys

כמובן שהתקמבנו ולא עמדנו לרגע בתור אז תוך כמה דקות מצאנו את עצמינו עפים בדיוטי

אבל בכל זאת היעד הבא הוא ארה"ב אז ישבנו יחד לנשנונים והיכרות קצת יותר מעמיקה לצד בורגראנץ ו-M&M שסידרו לנו הגברברים החמודים שלנו Smileys

הזמן עבר ממש מהר והנה אנחנו כבר הטיסה בדרך לבוסטון... איזה התרגשותתתת

חלקינו נרדמנו עוד בהמראה וחלקינו התרגשנו ולא הצלחנו לישון אבל בדרך ראינו סרטים נחמדים וקומדיות שהעבירו לנו את הזמן... לצד המון המון אוכל (שיהיה מוטיב חוזר בסיפור שלנו היום).

אז חיש מהר עברו להם 12 שעות והנה אנחנו נוחתים בבוסטון... כשאת הנחיתה מלווה זריחה עוצרת נשימה Smileys

בבוסטון חיכה לנו המנהל של בית הספר שלנו- ARDMORE, שליווה אותנו לאוטובוס משונה (כמו בסרטים) והנה אנחנו כבר בדרך לאוניברסיטה של בוסטון.בדרך ראינו ארכיטקטורה מרשימה ובעיקר גנים ומצמחיה מטופחת ונעימה לעין והמון המון מגרשי ספורט!

כשהגענו לאוניברסיטה מיד קיבלנו חדרים בקומה 10-11!!!! עם נוף עוצר נשימה לכל בוסטון :)) ואם זה לא מספיק, ירדנו לארוחת בוקר מפנקת לפחות כמו בהרודס אילת.

בעמדת הביצים עומד שף פרטי שמכין לכל אחד את החביתה שלנו לפי תוספות לבחירה, לצד פירות טריים, וופל בלגי, כל סוגי השתייה שרק אפשר לחשוב עליהם ועוד המון פינוקים והפתעות- לכזאת ארוחה לא ציפינו !!Smileys

אחרי מנוחה קלה, איך אפשר להתחיל את היום הראשון מבלי לטייל ולהכיר קצת את בוסטון. אז לקח אותנו פטריק, מנהל הפעילויות, לסיבוב פארקים בבוסטון. עלינו על הרכבת של בוסטון, שהנסיעה בה היא חוויה בפני עצמה, עצרנו בפארק יפייפה ובו ראינו סנאים ופרפרים, הצטלמנו בלי סוף והמשכנו ליעד הבא.

הפארק הבא היה אפילו יותר גדול, עם נוף שמשקיף על כל הסקיי ליין של בוסטון, לא יכולנו שלא לעצור ולהצטלם גם שם ! שיחקנו קצת וישבנו עוד קצת להכיר זה את זו, בעיקר למדנו לפתוח את הראש ולקבל כל אחד הנמצא מסביבינו- כי לשם כך נתכנסנו... להכיר תרבויות, עמים ומדינות שאנחנו לא בהכרח מכירים ובעיקר להתחבר עם אנשים חדשים מסביב לכדור.

חזרנו לאכול ארוחת צהריים (כבר אמרנו שאוכל יהיה מוטיב חוזר בסיפור?) , עשינו הפסקה קלה ויצאנו לשופינגגגגג הראשון שלנו. שוב עלינו על הרכבת ונסענו למרכז בוסטון לרחוב וושינגטון ושם מצאנו את מיטב המותגים, החנויות והכי חשוב... הסיילים !!!! Smileys

קנינו וקנינו עד שכבר לא יכלנו לעמוד על הרגליים !

לקראת הערב התרגשנו כי ידענו שנפגוש לראשונה את הסטודנטים שנבלה איתם את שהייתינו בבוסטון... התכנסנו בחדר הפעילויות... בהתחלה היה שקט קצת מביך שסרר בחדר, אך ממש בתוך כמה דקות כבר לא היה אפשר להפריד בנינו... פגשנו ילדים מצרפת, איטליה, טיוואן ואפילו רוסיה, דיברנו , קשקשנו והתאהבנווווו Smileysסיפרנו להם איפה ישראל נמצאת על המפה, על התחביבים והתרבות שלנו...

לסיכום...

המסע שלנו רק התחיל והיום היה עמוס וגדוש בחוויות וסיפורים בלי סוף...

הולכים לישון עייפים ועם חיוך ענקי על הפנים, מלאים בחברים חדשים שאומנם אנחנו איתם כולה 24 שעות, אבל זה מרגיש כמו היכרות של שנים !

מצפים למחר לקראת המבחן חלוקה לרמות הלימוד.. אבל אנחנו אלופים ולכן קטן עלינווווו

מתגעגעים אליכם שם בישראל Smileys

אבל ממש טוב לנו כאן בבוסטון המהממת !!