ניו יורק לגילאי 15-18 09.7.2017 לגילאי 14-16

פסל החירות- היום האחד עשר למסע!

הורים יקרים ואהובים שלנו!

בעוד כשלושה ימים אנו מסיימים את מסענו בניו יורק המדהימה הענקית והגדולה.

השכמנו בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו ללימודים.
נשארו לנו רק עוד יומיים של לימודים וביום שישי טקס הסיום הגדול וחלוקת התעודות. אנחנו ממש מחכים לו!

לאחר ארוחת הצהריים יצאנו ברכבת התחתית לעבר ניו יורק והפעם יצאנו לשייט במעבורת לפסל החירות. ההתרגשות הייתה בשיאה :)

לאחר שהגענו ברכבת התחתית המהירה (מניו ג'רזי כ-7 דקות בסך הכול ואנחנו במרכז הסחר העולמי), צעדנו לעבר המעבורת (וכמובן שתינו הרבה מים) הגענו לבידוק לפני העלייה למעבורת. לאחר בדיקה קצרה (לשמחתנו לא היה תור כמעט היום) עלינו על המעבורת אל עבר האי של פסל החירות, שם עשינו עצירה לתמונות גלידות ושתייה.

הצטלמנו עם הגברת המהממת- שהפכה לסמל של ניו יורק- ואז עלינו שוב למעבורת אל עבר האי ״אליס איילנד״ בו עצרו לראשונה כל המהגרים שהגיעו לאמריקה בתחילת ה120.

סיימנו את השייט ויצאנו בהליכה רגלית קצרה לעבר החנויות והקניונים ששוכנים ליד המרכז של הוורלד טרייד סנטר (מרכז הסחר העולמי)- השלמנו קניות, אכלנו מקדונלדס וחזרנו למרכז לארוחת ערב טעימה.

לאחריה הייתה לנו פעילות ערב ספורטיבית עם הצוות המקומי.

מחר זה מצפה לנו אחד השיאים של המסע, נתחיל את היום בטיימס סקוור ונסיים במחזמר בברודווי!!!