ניו יורק לגילאי 15-18 09.7.2017 לגילאי 14-16

היום הרביעי!

שלום לכולם ההורים היקרים והאהובים שלנו❤

היום הרביעי למסע נגמר...הזמן פה עובר כל כך מהר!

קמנו בבוקר רעננים לבוקר יום חדש ונפלא.

לאחר ארוחת הבוקר שמנו פעמינו לכיוון הכיתות לעוד יום של לימודי אנגלית. אנחנו כבר מכירים את הקבוצה שלנו והמורים והאווירה טובה ומהנה.

בסיום הלימודים אכלנו ארוחת צהריים ויצאנו ברכבת התחתית לניו יורק- והפעם לביקור במוזיאון ההיסטוריה הגדול בניו יורק!

במוזיאון התחלקנו לפי בחירה לקבוצות וטיילנו בחלקים שמעניינים אותנו. קיבלנו כרטיס גם לתצוגות מיוחדות של הפלניטריום, וחלקנו בחרנו לצפות בסרט תלת מימד על עולם הליוויתנים.

במוזיאון הזה צילם בן סטילר את הסרט ״לילה מטורף במוזיאון״, מכירים? :)

נחשפנו למאובנים של דינוזאורים, פסלים עתיקים, חיות כמו דב השלג הלבן, כלבי ים וכל מיני סוגי דגים, היה מרתק.

אחרי המוזיאון, ממש כמו כל התיירים עצרנו להפסקת גלידה אמרקאית מאוטו גלידה. משם צעדנו דרך האפר איסט סייד ליד הסנטרל פארק (בו נטייל בהמשך) לעבר קניון קולומבוס סירקל. דרך מרהיבה ביופיה. בניינים מטופחים ונקיים והרבה ירוק מסביב.

שתינו קפה בסטארבקס, הסתובבנו קצת בחניות ומשם עלינו על הרכבת התחתית בחזרה למרכז היישר לארוחת הערב.

בשמונה נפגשנו שוב לפעילות ספורט. אנחנו ממש נכנסים פה לכושר!

עייפים אך מרוצים חזרנו לחדרים, מקלחות ושינה מתוקה.