ניו יורק לגילאי 15-18 09.7.2017 לגילאי 14-16

היום השלישי שלנו בארהב!

הורים יקרים שלום לכם מניו יורק הרחוקה!
מה שלומכם?

אצלנו הכול נפלא!

קמנו היום בבוקר לעוד יום של כיף :)

הכול התחיל בארוחת בוקר בחדר האוכל: קרואסונים ומאפינס, קרונפלקס, מוזלי ופירות העונה, בייגל טוסט ועוד. לאחר שסעדנו את ליבנו שמנו פעמינו אל עבר הכיתות ליום הראשון של הלימודים. גילנו מי המורה שלנו ומי איתנו בקבוצה והיה ממש נחמד!

אחרי שסיימנו ללמוד יצאנו לעבר הבניין הכי מפורסם בניו יורק האימפייר סטייט.

נסענו ברכבת התחתית וזו הייתה חוויה- רובנו לא נסענו ברכבת תחתית לפני כן.

כשהגענו ועלינו מהרכבת התחתית לעיר ניו יורק נדהמנו מהיופי, הגודל, הבניינים המרהיבים וכמות האנשים.

כשהגענו לאיימפיר סטייט עלינו במעלית כ 80 קומות ואז החלפנו למעלית נוספת לעוד כ32 קומות. הנוף המדהים שנפרש לפנינו היה עוצר נשימה... ניו יורק בשיא תפארתה וגדולתה נדרשה לענינו. הצטלמנו והתרגשנו ובעיקר חווינו.

ירדנו למטה והתחלנו ללכת לכיוון פארק יפה ששוכן בליבה של העיר- בריאן פארק, ומשם המשכנו לשופינג ואוכל, קנינו קצת בגדים ומתנות.

חזרנו ברכבת לאוניברסיטת סנט פיטרס בה אנחנו מתגוררים לארוחת ערב ומיד לאחריה לפעילויות נוספות.

היה יום כיף ואנחנו כבר מחכים למחר להמשיך לחקור ולגלות את ניו יורק...

אוהבים ושולחים מלא נשיקות!