מדריד - ספרד 16.7.2017

מדריד- היום התשיעי!

שלום הורים יקרים שלנו, כאן נועה פאר- מדריכה ליום אחד- מעדכנת מהשטח! 📡

אז אתם בטח שואלים את עצמכם ׳מה הבנות היפהיפיות שלנו עשו היום?׳, אז הנה לכם:

התחלנו את הבוקר שלנו כרגיל עם צנים עם מרגרינה וריבה (חלקנו בחרו לשים מלח במקום ריבה) 🍞. היו כאלה שהייתה להם ארוחה קצת יותר אינטימית באדיבותו של חיימה. 😉

לאחר מכן חזרנו לשגרת הלימודים, עם פרויקט חדש לשבוע זה, חולקנו לקבוצות והתחלנו בעבודה.

משם המשכנו לארוחת הצהריים שלנו שכללה פסטה איטלקית משובחת (או כריך בשלושה יורו). 🍜

אחרי מנוחה קלה, עלינו על האוטובוסים עם סנאקים מטורפים ולא החלטיים (🍌🍪🍢🍹) והתחלנו בנסיעה לסיור נוסף בחלק אחר של מדריד. דיי מהר הגענו לפארק רטירו, שם ראינו אגמים מהממים, ברבורים, שלל עצים ופרחים 🌲🌳🌺🌼🌸 ואפילו ביקרנו בגן ורדים מדהים 🌹🌹🌹!

מה שעוד קרה היום הוא שזכינו במדריכה חדשה ליום אחד ושמה נועה פאר האחת והיחידה! 👍 מדריכה כל כך אחראית שמילאה את תפקידה כמו שצריך, דאגה שכולן נמצאות כל הזמן, וידאה שהכל בסדר ושכלום לא חסר- והכי חשוב! לא העזה לשכוח לבקש מכולן לשלוח תמונות! 📷📷📷

המשכנו לטייל בעיר (חיקוי של נטע המדריכה הישנה ׳עיר מדהימה׳), תוך כדי לימוד אינטנסיבי של המדריכים המקומיים את השפה העברית (תלמידים מצויינים, אבל הכל בזכות המורות המוכשרות! 📝). אחר כך עלינו לאוטובוסים חזרה לאוניברסיטה שלנו.

הגענו, התקלחנו ואכלנו ארוחת ערב מהממת שכללה מרק, סלט, פשטידה ואורז עם ירקות. 🍴

משם המשכנו לפעילות ערב מגניבה ביותר, שבזכות המדריכה נועה, כולן השתתפו ולקחו בה חלק (בערך..). 😁