מדריד - ספרד 16.7.2017

איזה יום שווה עבר עלינו!

התחלנו את היום כרגיל בארוחת בוקר מתוקה מתוקה כמעט כמונו 🍩🍪

הלכנו לשיעורים והמשכנו בפרויקטים המגניבים שאנחנו עובדות עליהם כבר כמה ימים 📈📌✂📊

אחרי הלימודים התארגנו מהר והתחלנו בנסיעה לסיור בעיר טולדו. 🚞 חלקנו נרדמו ועשו בושות, חלקנו נקמו וצילמו תמונות..

הגענו לעיר טולדו, איזו עיר מדהימה! ציורית, מלאת סמטאות מיוחדות ולפעמים גם קצת מזכירה את ירושלים. 🏫🏤🏰

ראינו את הקתדרלה המרכזית של טולדו וגילינו שפעם הייתה שם קהילה יהודית דיי גדולה. בתור הוכחה אפילו ראינו בית כנסת ישן שהיום הוא מוזיאון, בשם טראנסיטו.

הסתובבנו לנו דיי הרבה, הזענו לא מעט והתחלנו גם קצת להתלונן (אבל רק קצת).

ואז, כמו נווה מדבר🌴, עמדה שם מדהימה ביופיה, חנות קטנה ועלומת שם שלא שמענו עליה מעולם בשם Zara. כאבי הרגליים התנדפו, הצבע חזר ללחיים והארנקים נכנסו ללחץ. 💰

חזרנו עייפות אך מתחדשות חזרה לקמפוס, התקלחנו וירדנו לארוחת הערב שהייתה סופר שווה! הודינו לטבחים ויצאנו לפעילות ערב צ׳יל אאוט.

עברנו בין כמה תחנות, תרגלנו יוגה, אקרובטיקה, ויסות חושי והרפיה (חלקנו לקחו את ההרפיה מעט רחוק מדי, החלו לנחור ולעשות לכל השאר בושות). 😴😴😴

נהנינו ממש ולא הפסקנו לצחוק, ועכשיו אנחנו הולכות לישון עם הדובי החדש שלנו- שקית הבגדים מאותה חנות נידחת..