סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

לילה טוב הורים יקרים!😙🙌

אוטוטו מתקרבים ליום הטיסה והחלום נגמר😲

טוב, האמת? התגעגענו!

התחלנו את היום בביקור בגנים הבוטניים✌✌✌ מרחב עצום ויפהפה של עצים, פרחים וצמחים ייחודיים.

הגינות מטופחות, מתוקתקות ומרהיבות ביופיין  - אז התלבשנו חגיגי לקראת התמונות☘🌴🌷

קיבלנו זמן חופשי לסרוק את כל האזור העצום, וסיימנו את הטיול עם שוקו חם וקצפת - אין גבול לפינוק🍵🍫🍬

לאחר הטיול נסענו ישירות למרכז, אכלנו ארוחת צהריים חמה ונכנסו לכיתות ללמוד בפעם האחרונה (!!!) 😍

עבדנו על הפרזנטציות למחר- וחיזקנו את הידע לקראת המבחן המסכם מחר 🤗😀

לאחר הלימודים יצאנו להפסקה של ארוחת ערב! לאחר שאכלנו ושבענו נכנסו לפעילות ערב - ערב כשרונות צעירים!!!🎶🎤🎻📻📯🔔

אדם ואסיה שלנו הכינו פרוייקטים כיתתיים עם חבריהם האיטלקים, הצרפתים והפורטוגלים!☺

הבננות שלנו עלו לשיר (לי, נועם י, נועם ס, שי, עדי ומיקה) והקפיצו את האולם!@!🎸🎸🎸

אביב וטל שלנו הפגינו את הכשרונות שלהן בהזזת אוזניים ולשון 😜🙌 (אכן פספסתם...)

והחברים האיטלקיים שלנו חיקו את כל צוות המדריכים והיה קורעעעע!!! 😂

לאחר מכן חזרנו לחדרים להתארגן, לנוח ולהתכונן לקראת מחר!!!

מחר יש לנו יום ארוך אך חשוב וכייפי!

טקס הסיום שלנו מחר- הGraduation, המסיבה!!!!, הטיול למוזיאון הילדים והשופינג! וכמובן קבלת השבת המסורתית שלנו 😍🤗