סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

הפסקת בריכה💦

ערב טוב הורים אהובים שלנו!💘

היום קמנו לעוד בוקר מהמם בסקוטלנד המדהימה, שהתחיל כרגיל בארוחת בוקר מזינה ומושקעת 🤗

מיד לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לכיוון בית הספר והתחלנו ללמוד ✌

התקדמנו בחוברות, עבדנו על הפרוייקטים וחשבנו על הנושאים לפרזנטציות! לא להאמין שאוטוטו מגיע טקס הGraduation שלנו 🏆🎉

מיד לאחר הלימודים יצאנו להפסקת צהריים ארוכה... לאחר שאכלנו ושבענו, החלפנו בגדים והתארגנו לקראת זמן חופשי בבריכה!!! ⛱🏝🏊☉

הבריכה מחוממת ומקורה, והמים בה נקיים ונעימים!

התרעננו בבריכה, צפנו על מזרונים ושיחקנו בכדור 🙌

נהננו בטירוף וקיבלנו אקסטרה זמן בבריכה לעומת הקבוצות האחרות 🤓✌

לאחר הפעילות בבריכה התקלחנו, התארגנו והלכנו לארוחת ערב משותפת 💘✌

עוד לפני כן הספקנו לשים שירים ברמקול, ולרקוד עם החברים האיטלקים שלנו (תמונות בהמשך😍)...

לאחר הארוחה נחנו ויצאנו לפעילות ערב מגניבה במיוחד!😃😄

הפעילות כללה משחקים מסורתיים של הבריטיים, ועוד קצת פעילויות כמו לימבו, קפיצה, וגם קצת משחקי חברה 😆

לאחר הפעילות יצאנו בחזרה לכיוון המגורים ונכנסו לאכול פיצה שוקולד!!!! 😍😊🍫🍕

דמיינו לכם: ממרח שוקולד, תותים ובננות על בצק פיצה - גן עדן עלי אדמות!🍓🍌

חזרנו לחדרים מרוצים ושמחים, והלכנו להתארגן ולנוח לקראת מחר!🛏🚿🛀

מחר נצא לטיול ברחוב הראשי בסקוטלנד, נבקר באתרים התיירותיים באדינברו וכמובן נערוך שופינג!!!!! 🛍👜👛