סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

פותחים את הסופ"ש עם...אוקספורד!

היי לכם הורים יקרים!

התחלנו את הבוקר שלנו עם ארוחת בוקר מזינה מלאים בהתרגשות לקראת יום שכולו טיול וכייף בלא אחרת מאשר העיירה - אוקספורד!@! 👏👏👏❣❣❣

לאחר נסיעה של כשעה וחצי, הגענו לעיירה והתחלנו את הסיור ב"Oxford Castle" יחד עם מדריך שהתלבש ברוח הטירה והחל לערוך לנו סיור מגניב במקום 😆😆

מכיוון שירד גשם שהקשה על הסיור הרגלי, עצרנו להפסקת צהריים בבית קפה סמוך ונשנשנו סנביצ'ים, עוגות שוקולד מושחתות ושוקו עם הרבה קצפת ומרשמלו ✌😍

מהר מאד יצאה השמש והיום התבהר ומזג האוויר הפך למושלם! המשכנו את הסיור הרגלי שלנו בדרך לאחת האוניברסיטאות הנחשבות ביותר בעולם- oxford university !

במהלך הסיור שוטטנו בין הקמפוסים השונים ואף נכנסנו לספריה העצומה שם!

אמנם שמרנו על השקט אבל עשינו גם הרבה תמונות🙋

לאחר הסיור המשכנו רגלית לכיוון רחוב שוקק חנויות ומסעדות, רחוב שמלא בהרבה מאד מותגים מקומיים ובינלאומיים כפי שאנחנו אוהבים!🤘

שוחררנו לזמן חופשי וערכנו אין סוף קניות!!!

(כן, כן, גם קנינו לכם מתנות 😄)

כשסיימנו עלינו חזרה לאוטובוס, נסענו לברונל ואכלנו ארוחת ערב חמה וטובה!

לאחר הארוחה נחנו מעט בחדרים והתארגנו לקראת פעילות הערב שלנו 🤗🤗

יצאנו לפעילות הערב עם כל חברינו מסביב לגלובוס🌍🌎🌏 והתבקשנו לבחור בין סרט לפעילות ספורטיבית במרכז הספורט.

כרגיל רובנו בחרנו בספורט ושיחקנו משחק שנקרא panchball שדרש מאיתנו הרבה שיתוף פעולה, עבודת צוות.. ובעיקר הרבה אנרגיות 💪

לאחר מכן חזרנו לחדרים להתארגן, להתקלח ולהתכונן למחר!

לא מאמינים שהזמן טס לנו כל כך מהר...😱😫🕒🕢🕗🕣

מחר אנחנו לומדים בבוקר, ומהצהריים נמצאים בפעילויות כייפיות שיסייעו לנו לנוח לקראת השבת, ולהתארגן לקראת העזיבה לסקוטלנד!😙😘😋