סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

שני ספורטיבי🤗

שלום לכם הורים אהובים!

קמנו לבוקר יום שני רגוע ושלו שהתחיל בלימודי אנגלית והמשיך בפעילויות כייפיות ומרעננות 🤗

לאחר שאכלנו ארוחת בוקר התחלקנו לכיתות, ולמדנו במשך כל הבוקר אנגלית. עבדנו בחוברות, התקדמנו במשימות ובנינו פרוייקטים בקבוצות 🤘😍

לאחר סשן השיעורים יצאנו לארוחת צהריים חמה ומגוונת 🐥🐥🐥 ולזמן מנוחה לקראת הפעילויות שלנו!

הפעילויות הראשונות היו בחירה בין כדורגל/כדורעף באולם הספורט לבין יצירה - ציור ופיסול בחימר במדשאות והתחלקנו לפי בחירה 🤘

נתנו פייט רציני בספורט ושיחקנו עם המדריכים הבריטיים, ומדריכים נוספים - הוצאנו המון אנרגיות והיה תענוג!!!❤❤❤

גם בכדורגל שיחקנו בנים ובנות יחדיו והיצר התחרותי השתלט עלינו וטען אותנו בהמון מוטיבציה לנצח!!! 👑💥💪

*בדרך חזרכ עדי ורותם שלנו פגשו את לא אחר מאשר - יוסיין בולט(!!!!) שהגיע להתאמן כאן במגרש.. והן נאלצו לשמור על כך בסוד כדי לאפשר לסלב ברמתו להתאמן באנונימיות!

מצורפות תמונות מרגשות להמחשה*

לאחר מכן יצאנו להפסקה ולארוחת ערב מפנקת עם פיצות וצ'יפס 🍟🍕

נחנו קצת, התארגנו והמשכנו לעוד פעילות מגניבה ומגבשת!

הגיעו המון ילדים חדשים מכל העולם למרכז- סינים איטלקים וברזילאים... הפעילות היום נועדה לגבש בנינו ולאפשר לנו להכיר עוד מלאאא חברים חדשים וייחודיים מכל העולם 🌷⚘🌻🌼🏵🌹

הפעילות בערב נקראת Speed Dating , כאשר התיישבנו בשני מעגלים... אחד חיצוני ואחד פנימי והמטרה היא להכיר אחד את השני כל פעם בזמן מוקצב. לאחר שנגמר הזמן המעגל החיצוני זז צעד ימינה וכך יוצא שאנו מכירים כמה שיותר אנשים ומשפרים את האנגלית על הדרך 🤗😍🤘❤💪🌷⚘

עם תם הפעילות עשינו כביסה סוף סוף :) , הלכנו לנוח להתקלח ולהתארגן לקראת עוד יום משוגע בסאמר סקול!!! ❤🤘🎉

מחר אנחנו נבקר במוזיאון השעווה המפורסם "מאדאם טוסו" ונמשיך לאחת מהאטרקציות המרכזיות שמאפיינות את לונדון- ה מ ח ז מ ר !!!!!🤗😎🤗🌝☉🌞