סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

יום שישי הגיע, והוא בא בדיוק בזמן...👀

ערב שישי מעולה לכולנו!

אז לאחר מנוחה קמנו היום בבוקר לעוד יום היסטרי בקמפוס שלנו ✌✌✌

מיד לאחר ארוחת הבוקר התחלנו ללמוד אנגלית, ותלמידים חדשים שהגיעו הצטרפו אלינו לכיתות - כך שאנחנו לא מפסיקים לצבור חברים חדשים😍

בכיתה אנחנו עובדים עם החוברות המסודרות של "ארדמור" ולמעשה משמרים את הידע משיעור לשיעור 💥💥

לאחר סשן הבוקר יצאנו לארוחת צהריים מרעננת וצרכנו אנרגיות לקראת הפעילויות!

עם תם ההפסקה התחלקנו לפי בחירה בין הפעילויות השונות - טניס וכדורעף במגרש💪 או ציור ויצירה במדשאות ✏🖌

לאחר סבבי הפעילויות קיבלנו זמן התארגנות לשבת והגענו חגיגיים, נקיים ונוצצים לקראת ערב שישי ראשון באנגליהההה 😄😉🙄

ערכנו קבלת שבת בסגנון הליברלי שלנו - עם דניאל שהופקד על הקידוש והברכה על החלות, וחושן שלנו שארגנה את כל הבנות להדלקת הנרות 💗❣💛💜

משם המשכנו לארוחת ערב חגיגית ועשירה כמעט כמו בבית 😉😉😉

לאחר ארוחת הערב נפגשנו לפעילות ערב מגניבה ביותר שנקראת Egg protector והועברה על ידי המדריכים הבריטיים שלנו, שיחקנו יחד עם כל חברינו משאר העולם... היה מוששש!🌷🌹

לאחר מכן הלכנו לחדרים מותשים אך מרוצים מעוד יום מלאאא בפעילויות, חוויות ולמידה בסאמר סקול!✏❤🌞

צברנו היום כוחות לקראת הטיול המדהים שלנו מחר-

אנו נוסעים לטירת windsor ומיד לאחריה מתוכנן לנו הרבה זמן חופשי לשופינגגגגג סוף סוף!!! 😍😍😍😍