סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

יום שלישי פעמיים כי טוב🤘

הבננות שלנו פתחו את הבוקר עם ריצה ואימון - (וונדרוומניות הגרסה הלונדונית💪) ואנחנו הצטרפנו אליהן עם תרגיל כיבוי אש שגרם לנו להשכים בשעה 07:15 כמו חרוצים!!! 😁

התעוררנו לבוקר מעט קריר אך עם משבי רוח מרעננים, ומיד לאחר התארגנויות אכלנו ארוחת בוקר יחדיו, כי אין דרך טובה יותר לפתוח את היום🍳☕🍰

לאחר הארוחה ניגשנו להתחיל את השיעורים הראשונים שלנו באנגלית (ווהווווו) ושובצנו בכיתות יחד עם כל חברינו הבין-לאומיים ✏🗒✂📏🌍📝

בכל אחת מהכיתות זכינו במורים מצחיקים, צעירים ומקצועיים שמשרים אווירה טובה בכיתה ומגבשים אותנו יחד עם התלמידים ההונג קונגים, האיטלקים, הרוסים והברזילאים שכ"כ חיכינו להכיר!!! המורים חילקו אותנו לקבוצות מעורבבות בפרוייקטים וכך סוף סוף מתאפשר לנו לתרגל הרבה אנגלית ולהכיר את חברינו מחו"ל לעומק 😍😃🤗

לאחר השיעורים התרעננו בארוחת צהריים עשירה וטובה והתארגנו לקראת הטירוף של היום(!!!!!!!)

אולפיי  ה א ר י   פ ו ט ר !!!!! 🎉🎉🎉

אז נסענן לאולפני ברוס&ווילס בלונדון מלאים בהתרגשות וציפייה לאחת האטרקציות הייחודיות בסאמר סקול🤘😁😆😊

נכנסו לאולם מטורף עם הרבה מסכים, בו סיפרו לנו על האנשים שמאחורי הסרטים והספרים, וכן צפינו בסרט קצר, דרכו נחשפנו להוויה של השחקנים וקיבלנו הצצה מושלמת לסט הצילומים...

ופתאום!!! ברגע אחד מפתיע! המסך פתאום עלה... ונגלה אלינו עולם מטורף שכל כולו מורכב מן התפאורה ששימשה לצילום והפקת הסרטים 😍😍😍

מיכל ומיקה שלנו רצו ראשונות וזכו לקבל את הרשות מהאחראית - לפתוח לנו את הדלתות לעולם המיוחד הזה!

הצטלמנו עם מטאטא מרחף, קומקומים שמסתובבים באוויר, עם הרכבת האדומה והמפורסמת וכן עם שלל התפאורה שנכחה בצילומי כל הסרטים לאורך כל השנים!!! 😎

לאחר הסיור המושלם קינחנו בButter beer המפורסם מהסרט ואף טעמנו את הגלידה המיוחדת שניתן לרכוש רק שם ✌✌✌

קינחנו בשייק קרמל בסטאר בקס וקנינו מזכרות שוות מהחנות של הסטודיו 😍

לאחר כל הטירוף (וכל הסלפיז ...) עלינו חזרה לאוטובוס ונסענו לקמפוס שם חיכתה לנו ארוחת ערב חמה ומזינה! בארוחה לא הפסקנו לחלוק חוויות ותמונות מהמקום הייחודי הזה 💥💥

לאחר הארוחה קיבלנו זמן חופשי להתארגן, לנוח ובעיקר להתגבש יחד!

מחר צפוי לנו יום לימודים ארוך ומגניב שבסופו נקנח עם ערב גיבוש קבוצתייי שיכלול ים של הפתעות ובעיקר פיצות!!!! 😍🤗

בנתיים אנחנו ממשיכים לצבור אנרגיות וחוויות לכל החיים... לא להאמין שרק התחלנו ויש לפנינו עוד כל כך הרבה אטרקציות מטורפות!!!! אזזזז... הישארו מעודכנים 😍🤘✌