סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

הגענו !!! היום הראשון באנגליה

אז אחרי הפרידות קורעות הלב מכם ההוריםSmileys

עלינו לבדיקות הביטחון והצ׳ק אין שעברו מהר וביעילות, זכינו להינות קצת מהדיוטי-פרי ועלינו למטוס לטיסה לאנגליה!!

היתה טיסה טובה ממש, שיצאה בזמן והקדימה את הנחיתה ב20 דקות Smileys

במטוס הספקנו לאכול ארוחת בוקר מפנקת עם חביתות וגבינות.

כשנחתנו, עברנו במהירות יחסית את הכניסה ובדיקת הדרכונים ועלינו על הסעה שארכה כשעה לאוניברסיטת ברונל (וווהוווו)! הכי כייף היה לנחות למזג אוויר מושלם
!!! Smileys

התאקלמנו בסוויטות שלנו, ויצאנו להכיר את המקום
...
היום הראשון הוגדר להסתגלות והיכרות
גם בקמפוס אכלנו ארוחת צהריים שווה עם סנדביצ'ים, חטיפים, שוקולדים, פירות ושתיה

אחרי סיבוב ההיכרות הילדים סוף סוף נפגשו לפעילות ערב עם חבריהם מכל העולם!
😍שיחקנו במשחקי קופסא, ראינו סרטים, ענינו על חידונים ובעיקר ניצלנו את הזמן להיכרות !

הכרנו חבר׳ה ברזילאים ולימדנו אותם לשיר "טודו בום", רקדנו עם האיטלקים במעגלים מחוץ למרכזים, ופגשנו בחורה מטוניס, בנות מרוסיה ועוד כמה מקסיקנים
:-).

מחר צופה לנו יום מגניב בקמפוס - נעשה את מבחני הרמות, נסייר עוד קצת באוניברסיטה עצמה כדי להכיר כל פינה🖑 ונעשה המון כיף עם כל הקבוצות