Bath אנגלית ופעילויות 09.7.2017 אנגלית ופעילויות

לא מאמינים שהיום הזה הגיע 0: טיול ויום אחרון!!

‎אז התעוררנו לבוקר אמוציונלי במיוחד ..

‎אני חושבת שהתחיל לרדת לכולם האסימון שזהו.. תכף הכל מאחורינו. כל אחד חוזר ליישוב שלו ולחברים שלו. מה גם שהבוקר היה קריר וגשום , מה שהוסיף לאווירה הקצת מדוכדכת.😪

‎אחרי ארוחת הבוקר עלינו על אוטובוס עם קבוצה מסין ונסענו ללונדון. נסיעה ארוכה .. עדיין לא התרגלנו 💁🏽🚎

‎הגענו לעיר ישירות לשיט מעבורת בנהר התמזה, אעפ״י שהיה גשום, היה יפה מאוד .. 🌧
‎לאחריו התחלנו בסיור רגלי בעיר עם מדריכה מהמרכז שבין נקודת ציון לנקודת ציון נתנה לנו המון פיסות מידע מעניינות.. על שקנאים של המלכה שמסתובבים בפארקים, על ארמון המלכה ועוד ..

‎בסיור הרגלי עברנו ליד בניין הפרלמנט ושם ראינו גם את הביג בן 🏫 כמובן שהצטלמנו ✔
‎אחכ עברנו גם ליד בקינגהאם פאלאס, גם שם הצטלמנו ✔
עברנו בכיכר פיקדילי המרשימה , ליד קדרלות וכנסיות יפות ועוד ..

בזמן שעברנו מנקודת ציון אחת לשניה ברחובות לונדון הקרירה, שרנו שירים ישנים והשמענו אחד לשניה מוראלים מתנועות הנוער , מהיישוב ועוד .. 🎶🎵

לאחר מכן קיבלנו שעתיים חופשיות להסתובב בקובנר גארדן .. בין חנויות הבגדים האוכל .. נפגשנו בנקודת המפגש שלנו בApple store . משם המשכנו בהליכה תחת הטיפות (שאגב לא פסקו לרגע כל היום.. רק הכמויות השתנו🌧) עד לאוטובוס.

נסענו חזרה למרכז .. הייתה נסיעה קורעת מצחוק !!

הגענו ישירות לארוחת הערב ולאחריה לקחנו איתנו את הקינוחים ושתייה חמה והחלטנו לוותר על הסרט שהוקרן עם שאר החניכים מהעולם, הרגשנו שנכון לנו יותר לעשות פגישת סיכום קבוצתית ישראלית. וכך היה. הלכנו לאגם (כן, יש באוניברסיטה אגם יפהיפיה שבעקרון לחניכים אין גישה אליו.. אז הערב צ׳יפרנו אותם והלכנו לבלות שם בשקיעה).

בעיקר הצטלמנו , החניכים החליטו להתגלגל בדשא🤔, אכלנו דונאטס🍩 וסוף סוף התיישבנו לסכם.

אני אמרתי לחניכים את התחושות שלי לאחר השבועיים; סיפרתי להם שהם היו מעבר לכל ציפייה שלי. בסופו של יום אני כאן עובדת, אבל הצלחתי לשכוח מזה לא מעט פעמים בתקופה הזו.. להתמסר כל כולי לדאגה אמיתית לשלומם, לרצון לראות אותם נהנים ומחייכים, לעשות איתם צחוקים! כאילו הם חברים שלי ממש! אמיתי.. 💕

דיברנו הרבה על החוויה הזאת של יציאה מהארץ.. ואיך תוך רגע כולנו ״ישראל״. כולנו שגרירים קטנים .. ועבור חניכים מהעולם, כל אחד מאיתנו מייצג מדינה שלמה. גם במהלך שבועיים דיברנו על זה לא מעט ושמחתי לראות שהחניכים מצליחים להבין את המשמעות שבכח הזה שיש להם! לא מובן מאליו בגילם.. 🇮🇱

החניכים התרגשו בטירוף.. רובם ככולם בכו ממש. כל אחד מהם בתורו באופן רנדומלי אמר את שעל לבו. הרבה גם דיברו על החוויה הזו כחוויה מעצבת לקראת השנה הבאה בה הם עולים לתיכון/עוברים בי״ס ..

המון חניכים הזכירו נקודה שדיברנו עליה הרבה: עין טובה, חשיבה חיובית. רובם אמרו שבמפגש הקבוצה הראשוני או לחלופין ביום הטיסה, הם הסתכלו סביבם וחשבו לעצמם ״מה אני עושה עם היצורים האלה?!" 🤓 מה שכבר בעלייה למטוס התברר כשטות מוחלטת.

דיברנו הרבה על הזכות הזו להיות חלק ממדינה קטנה שבה קל להרגיש חלק .. דיברנו על הזכות הזו שבקלות בה זרים גמורים ישראלים הופכים למשפחה .. ראינו שזה לא קרה לכל המדינות פה.😇😇😇

לסיכום, התחבקנו חזק חזק כולנו .. התרגשנו .. משום מקום מצאנו את עצמנו עומדים בחשיכה (השמש מזמן שקעה) , ושרים מחובקים ״התקווה״.🇮🇱

זו הייתה חוויה מיוחדת וייחודית עבור כולנו ..!

תודה לכם שתמכתם מרחוק , שנתתם את האמון וההזדמנות .. ובעיקר , שקראתם את יומני המסע הארוכים שלי😍

ניפגש הלילה ב22:00 (עדיף פשוט שתעקבו באתר של אל על בזמני הטיסות למקרה שישתנו).