Bath אנגלית ופעילויות 09.7.2017 אנגלית ופעילויות

בוקר שלישי בבאת׳+טיול ראשון!!!

הבוקר קמנו השכם לחדר האוכל ומשם מיד עלינו על אוטובוס שלקח אותנו לבאת׳ - לאיזור של בתי המרחצאות הרומיות🛁.

התהלכנו לראשונה (חלקנו) ברחובותיה של העיר, אווירה אירופאית קלאסית ועם זאת קצת יותר משודרת מאירופה הקלאסית - בעייני..

ראינו מבנים, עמודים ומרחצאות שקיימים עוד מהמאות 18-19. הבנו על הדרך למה העיר נקראת bath(אמבטיה)..😜

הצטלמנו המון.. הקשבנו באוזניות שקיבלנו מהמוזיאון להרצאות באנגלית על המקום - ומשלא הייתה הבנה גדולה/סבלנות להקשיב מצד החניכים, פתחתי ויקיפדיה והבאתי מידע בעברית.

לאחר מכן החניכים קיבלו זמן פנוי להסתובב עצמאית בעיר.. כמובן שרובם העבירו את רוב הזמן בפריימארק🛍🛒או בחנויות אחרות לחדש את המלתחה .. כשנפגשנו חזרה, לידנו היה אדם נחמד ששר להיטים מוכרים לעוברים והשבים עם הגיטרה שלו.. נהנינו מהמוזיקה, פירגנו לו וגם קצת רקדנו🤗💁🏽.

(אגב בזמן הזה , עוד מהסיור, החלטנו לאמץ לחיקנו 2 ספרדים ואיטלקיים אחת, הכנסנו אותם אפילו למספרי הברזל שיש לנו עוד מיום הטיסה .. זה היה ממש נחמד ונדמה שהם נהנו בחברתנו).

חזרנו היישר לארוחת הצהריים בבית הספר ואחריה החניכים המשיכו בלימודי האנגלית בקבוצות החדשות 👩🏽‍💻👨🏽‍🏫👩🏼‍🎓..

בסיום שיעורי האנגלית הייתה הפסקה ארוכה יחסית ואותה ניצלנו כדי לחגוג לתומר שלנו יום הולדת 15. עמלנו רבות לנסות להסתיר את כל הארגונים ולהצליח להפתיע אותו - והצלחנו!!😍

היו שירים, היו 16 הרמות על הכסא, הייתה עוגה טעימה, בלונים, שלטים,ספרון ברכות שהכנו לו יחד, ממתקים והמון אהבה והתרגשות:)

סיימנו את הערב בארוחת ערב ושיחה קבוצתית על איך אנחנו רוצים שערב שישי שלנו יראה .. החלטנו על קידוש סמלי ואווירה קצת יותר חגיגית מהרגיל:) ככה גם נחשוף בפני החניכים האחרים את המסורת שלנו😅!