אוקספורד 09.7.2017

20.7- מאדאם טוסו ומאמאמיה!

וואווווו

איזה יום!

כותבים לכם מהדרך חזרה מלונדון- אחרי שראינו את המיוזיקל ״מאמאמיה״!!!!💃🏼💃🏼

כולנו מרוגשים ונהננו בטירוף!!!! אפילו אלה שלא היו בטוחים וזו הייתה הפעם הראשונה שלהם במחזמר, הסכימו שזה דבר מדהים!

אז קמנו לבוקר קצת אפרורי וטפטף עלינו גשם בדרך לקולג׳🙁

את היום התחלנו בלימודים כרגיל ועבודה על הפרוייקט, והפעם לארוחת צהרים הפתיעו אותנו והביאו KFC!!!!🍗🍖🍟🍗🍖🍟

אכלנו צהריים יחד עם הצרפתים, וירדנו מהר להסעה הפרטית שחיכתה לנו ללונדוןןןןן🤗🎉

כשיצאנו מהקולג׳ כבר השמש יצאה לכבודנו והיה נעים להסתובב בחוץ!

אחרי שעה וקצת הגענו למוזיאון ״מאדאם טוסו״!

כמובן שנכנסנו ב״פאסט טראק״ ללא תור, ושעתיים שלמות הסתובבנו בין החדרים השונים והצטלמנו עם כללל המפורסמים והדמויות שיש בעולם! הכל עשוי בצורה מדהימההה וממש אמינה ולפעמים היה קשה להאמין שזה לא בן אדם אמיתי😜

אז אחרי מיליוני צילומים יצאנו, האוטובוס חיכה לנו ולקח אותנו לcovent garden- האיזור של ברודווי בלונדון, עם הרבה מסעדות וחנויות להסתובב בהן.

אכלנו יחד ארוחת ערב וצעדנו לתיאטרון של ההפקה ״מאמאמיה״🎼🥁🎷🎺🎤

אז כמו שאמרנו, מותשים אבל מכתירים את היום כיום המוצלח ביותר בסאמר סקול!

מתחילים להרגיש את הסוף, מחר בבוקר כבר ניגשים למבחן המסכם באנגלית🤞🏻תחזיקו לנו אצבעות🤞🏻