אוקספורד 09.7.2017

15.7- יום טיול בלונדון!

הגיע היום המיוחל- אנחנו אחרי יום טיול ראשון בלונדון!!Smileys

על הבוקר התחלנו בנסיעה לעיר, שארכה קרוב לשעתיים. למרות התנועה העמוסה העברנו את הנסיעה בשירים ומוזיקה בכל האוטובוס ועבר מהר🕓🕙🕝

היום התחיל קצת אפרורי ועם טפטופים,☔☔
אבל איך שהגענו ללונדון הם נפסקו והיה ממש נעים להסתובבSmileysSmileys
התחנה הראשונה הייתה שייט בנהר התמזה- עלינו ביחד עם הקבוצה של הצרפתים לסירה עם חלונות שקופים ועשינו שייט עם הסברים על כל המבנים הגדולים בעיר.
ירדנו מהשייט ישר ל- London eye 🎡
מעין גלגל ענק עצום, שלוקח אותך גבוה ונותן לראות את הנוף המדהים על כל העיר!! הצטלמנו המוןןן ולמרות העננות הצלחנו לראות למרחוק וזה היה נוף מהמם!Smileys

ירדנו ויצאנו לסיור רגלי בעיר עם ג׳ו ועידן המדריכים- ראינו את הביג בן, את ארמון המלכה 👸🏼
והגענו בפוקס לזמן של חילופי המשמרות! משם צעדנו לcovent garden , וקיבלנו ואוצ׳רים לקניית ארוחת ערב ((מקדונלדס כאילו דהההה🍔🍟🍦))✌🏻

עלינו על האוטובוס חזרה וקצת נמנמנו עד שהגענו חזרה לאוקספורד, היה לנו זמן חופשי בעיר להסתובב, וגם לאכול למי שכבר שוב רעבSmileys