אוקספורד 09.7.2017

13.7- סיור בקולג′ הכי יפה באוקספורד!

ערב טוב לכולם!!!

היום התחיל כרגיל בהליכה כייפית לקולג', וכמו תמיד אנחנו הקבוצה המצטיינת שמגיעה ראשונה וקצת לפני הזמן!Smileys

אכלנו את ארוחת הבוקר הקבועה, וכמעט כולנו לקחנו עוד מאפין ומיץ תפוזים כדי שיהיה לנו להפסקה הקרובה (ישראלים או מה?!)SmileysSmileys

נכנסנו ללמוד כרגיל והמשכנו לעבוד על הפרוייקטים המשותפים שלנו. הקבוצה של הצרפתים שאיתנו עומדת לעזוב בסוף השבוע, אז כבר מחר נציג את ההמצאות שכל קבוצה הכינה!!Smileys

אכלנו צהריים ביחד "בשולחן המלכות" שזה השולחן הכי יפה בחדר האוכל, תמיד אנחנו מנסים לתפוס אותו ראשונים ולשבת ביחד, בדרך כלל גם מצליחים. הגישו פסטה וקציצות ברוטב עגבניות ממש טעימות!

אחרי ההפסקה שיחקנו חצי שעה עם המדריכים הבריטיים "עיירה" ו"מלך הקופים"- הם לא הכירו את מלך הקופים ואנחנו הראנו להם!

ואז יצאנו לסיור רגלי בChrist Church- קולג' מפורסם מאוד באוקספורד, בעיקר בגלל חדר האוכל שלו, שממנו לקחו השראה לחדר האוכל שבסרטי הארי פוטר!!! נכנסנו לחדר האוכל וזה באמת נראה בול אותו הדברSmileysSmileys

ובכלל, כל המתחם מאוד יפה,

מלא בבניינים מרשימים וגינות מטופחות, מקנאים במי שלומד שם כל יום!Smileys

אחרי הסיור התחילו השעה וחצי שלהן חיכינו מרגע הטיסה- זמן חופשי באוקוספורדדדדד!@!%#

שעתיים שלמותSmileys הסתובבנו באיזור העיר העתיקה, עשינו מלא שופינגגג והצטלמנו וראינו מופעי רחוב, ולמרות שכבר הבנו את זה מלפני, ראינו שאוקספורד עיר מלאת חיים ומדהימה!Smileys

חזרנו לארוחת ערב, אכלנו פסטה שהוכתרה כמוצלחת ביותר עד עכשיו וSmileys

אחריה היו לנו שעתיים של משחקים בפארק עם ג'ו ואנדרו המדריכים התותחיםSmileys

אין ספק שעבדנו קשה היוםSmileysSmileysSmileys

הולכים לישון ולצבור כוחות כי מחר יום ראשון שבו יוצאים מאוקספורד!