אוקספורד 09.7.2017

היייי😃

תקציר היום שהיה:

קמנו כרגיל והתאספנו מתחת למגורים,

מי שהיה צריך לכבס בגדים הביא אותם בשקי כביסה וקלטנו איזה כמות אנחנו מסוגלים לייצר בשלושה ימים😂😂Smileys

הלכנו ברחוב הארוך והיפה בדרך לקולג׳-

השמש סוף סוף יצאה וכבר נעים להסתובב בחוץ.. מזג אוויר מושלם!☀🌈Smileys

למדנו אנגלית שלוש שעות בכיתות, כבר מרגישים איך אנחנו מתחברים לילדים מחו״ל!!! אפילו ישבנו איתם בארוחת צהריים וגם אחריה וסתם דיברנו עד הפעילות הבאה😌😌

מי שרצה גם יצא להסתובב במדרחוב השווה שליד הקולג׳ וקנינו קצת קינוחים מפנקים🍦🍪🍩

אחרי ההפסקה יצאנו לפארק שליד הקולג׳, בערך רבע שעה הליכה לכיוון השני מהמגורים- נחמד לראות עוד חלק של אוקספורד! הגענו לפארק הענקי ואחרי מילוניייי סלפייייSmileysSmileys

התחלנו ללמוד ולשחק קריקט!!!! לקח קצת זמן להבין את הקטע של המשחק אבל בשניה שקלטנו שיחקנו איזה שעה ברצף!!!Smileys

אנדרו וג׳ו שיחקו איתנו ואפילו הם התלהבו מכמה שאנחנו טובים🏏🏏🏆🥇Smileys

חזרנו לקולג׳ לפעילות משותפת עם כל הקבוצות שנקראה "Debate"- בזוג עם ילד מחו״ל היינו צריכים לכתוב ולנאום מול כולם!📋🎤

אכלנו ארוחת ערב, יצאנו למדרחוב וראינו מופע רחוב מהפנטטטט עמדנו שם וצפינו עד שהיינו חייבים לחזור!