אוקספורד 09.7.2017

9.7- יום הטיסה ללונדון!

היי להורים היקרים שלנוSmileys

ואו כמה עברנו מאז שנפרדנו מכם היום בבוקר....SmileysSmileys

עמדנו בהרבה תורים בנתב"ג אבל יחסית התקדמנו מהר, ונשארו לנו אפילו 45 דקות שלמות להסתובב ולקנות קצת בדיוטי פרי!Smileys

הטיסה המריאה בזמן וטסנו במטוס ממש מגניב עם שתי קומות!!!!

האוכל במטוס היה בסדר גמור ואפילו חלקנו ביקשנו מהדיילים עוד מנהSmileysוהם נתנו לנו בשמחה! בנוסף גם אכלנו קצת מהממתקים ושוקולדים מהדיוטי פריSmileysSmileys

נחתנו בהיטרו וכשיצאנו כבר הוציאו בשבילנו את המזוודות מהמסוע! הן חיכו לנו בסבלנות וכל מה שנשאר זה לצאת החוצה ולעלות על האוטובוס לאוקספורד. הנוף היה מהמם, אוקספורד ירוקה ויפה וראינו מהחלון את הסניף מקדונלדס הכי שווה בעולם כנראה!!!

אחרי שעה ורבע הגענו למגורים באוקספורד, התמקמנו בחדרים והזמינו לנו פיצה לונדונית ראשונה לשבועיים האלוSmileys

היה טעים בטירוף וכל אחד אכל בערך חצי מגש לבד!

הכרנו קצת ילדים ממדינות אחרות, ושיחקנו "תיפסוני" - למרות העייפות הגדולה הייתה תחרות ריצה משוגעתSmileysSmileys אפילו אנדרו המדריך הבריטי לא התאפק והצטרף למשחק איתנו.

מחכים כבר להתחיל את מחר ולראות את המקום שבו נלמד ונעבור את רוב הפעילויות, נמשיך לעדכן ולצלם כמובןSmileysSmileys

יאללה הלכנו קצת לישון, לילה טוב!