Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

היום ה1 באוקספורד !!

איזהה כייף הגיע היום הראשון באוקספורד!!🤓

כמה חיכינו להגיע לכאן והנה סוף סוף זה קורה !

אז לאחר שאתמול פגשנו את החברים במרכז הלכנו לישון בדירות המגניבות שקיבלנו והתעוררנו היום לבוקר קריר ! 🌥

הגענו לג'יזס קולג' לאחר הליכה של רבע שעה, זה בעצם המרכז שבו אנו שוהים רוב היום- אוכלים פה את כל הארוחות שלנו,יוצאים לפעילויות מכאן,לומדים וגם מטיילים בעיר בזמן החופשי,ממש מגניב ! המרכז עצמו יושב במקום כל כך מרכזי אנחנו מרחק דקה הליכה מרחוב ראשי ומלא חנויות ומסעדות ! 🛍

אז אכלנו ארוחת בוקר ממש שווה!😃

צנימים עם גבינה וירקות חתוכים,ממרחים מתוקים למיניהם,קורנפלקס עם חלב,פירות ומאפינס🍰

וכמובן מיץ תפוזים 🍊 ,תפוחים 🍏 ,קפה ותה ☕

לאחר ארוחת הבוקר שיחקנו משחק מגניב ממש שנקרא "אתגר הסלפי" ! חילקו את כל ילדי המרכז לקבוצות של חמישה והמשימה הייתה להסתובב ברחוב ולהצטלם יחד עם כל מיני פריטים שרשומים להם ברשימה לדוגמא :ספר בחנות ספרים,אופניים,רמזור וכאלה .

המשימה הייתה מעניינת גם כי הייתה לגמרי באנגלית ובעצם גרמה לכולם לדבר אנגלית כל הזמן ולהתחבר לילדים שאיתם בקבוצה וגם כי הם הסתובבו ברחוב הראשי ממש מתחת לג'יזס קולג' אז הם למדו הכירו אותו ממש טוב .

אחרי המשחק יצאנו לטייל באוקספורד בפעם הראשונה קצת להכיר את הרחובות הקרובים למרכז וגם ללמוד דברים חדשים ! ביקרנו בקולג' כרייסט צרץ' שהוא הקולג' הגדול והיוקרתי באוקספורד !בתוכו נמצאת גם קתרדלת כרייסט צרץ' .

נכנסנו לחדר האוכל של הסטודנטים חלל רחב וגבוה ושולחנות ארוכים, ערוכים ומוכנים לארוחת הצהריים עם סכו"ם ומפיות ,נורא יוקרתי -נראה שווה ללמוד באוקספורד!🍽

גילינו שבחדר האוכל הזה צולם הסרט הראשון של הארי פוטר ! איזה אדיר!! 😀

משם המשכנו להסתובב בקולג' הענק ואז יצאנו קצת לעיר ביקרנו בחנות מזכרות ידועה של אוקספורד, הילדים אוהבים את הקפוצונים פה נורא ! אז בערך לכל הקבוצה יש איזה קפוצון של קיימברידג' או אוקספורד יוניברסיטיס!🤘

נכנסו לcoverd market, שוק מקורה שנמצא פחות מדקה הליכה מהקולג' שלנו ! שוק ממש נחמד ולא גדול,היה נעים להסתובב בו כי הוא בנוי בצורה נוחה של שתי וערב .

הדוכן שהכי משך את תשומת ליבנו היה דוכן העוגיות ! דוכן קטן עם עוגיות גדולות 😉

בכל מיני סוגים :שוקוציפס,שוקלד לבן,תפוזים ,שוקולד מריר,פירות יבשים ועוד .

העוגיות היו חמות ונימוחות קשה היה לא לקנות אחת 🍥

לאחר מכן חזרנו למרכז אכלנו ארוחת צהריים והמשכנו לשיעורים בכיתות זמניות ,רק מחר נקבל תשובה לגבי השיבוצים לכיתות משום שהרומנים שאיתנו עושים היום את מבחני הרמה שלהם .📝

סיימנו את השיעורים אכלנו ארוחת ערב ורצנו לאחת הכיתות שם הכנו הפתעה לנטע !! שיש לה יום הולדת 16 היום !! זרקנו עליה בלונים והבאנו לה עוגה וזיקוקים !! שרנו ביחד היום יום הולדתת והיה כייףף!!🎉🎈

לאחר מכן התחלנו פעילות של ספיד דייטניג- יושבים אחד מול השני וכל כמה דקות צריכים לזוז כיסא ימינה ,כל אחד מקבל דף שאלות שיוכל לשאול את החבר שמולו וככה יוצא להכיר עוד אנשים מהמרכז-כייףף!!🤣

חזרנו למרכז בשעה 21:00 מי שרוצה משתתף בשיעור יוגה שמעבירה סילביה מנהלת המרכז ומי שלא רשאי ללכת לישון או לשבת עם החברים בינתיים בדירות המגניבות שלהם!🏤