Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

יום 7 ואחרון בקיימברידג

הנה זה הגיע!! היום האחרון בקיימברידג' כבר עבר שבוע ! מצד אחד מלאים בגעגועים הבייתה ומצד שני לא רוצים לעזוב את כל הכייף שפה! 🌈

היום נסענו מהבוקר לטייל בלונדון היפייפיה! תפס אותנו יום גשום וקר, התלבשנו בהתאם ויצאנו לדרך ! עלינו לאוטובוס נסיעה של כשעה וחצי ישר הגענו לשיט בנהר התמזה! סירה גדולה שמכילה בערך 200-300 איש ,היה נעים באותו הזמן אז עלינו לשבת ממש על הסיפון ונהנינו מהשמש שיצאה🌞

שטנו לאורך הנהר כשברקע הסבירו לנו על המקומות שאנו רואים,ניצלנו את הזמן לנשנש קצת וסיימנו לאחר חצי שעה ממש בקרבת הלונדון איי .

ירדנו מהשיט והתחלנו ללכת אל הלונדון איי,לפני שעלינו לגלגל נכנסו לאזור מרכז המבקרים לראות סרטון קצר על הגלגל -חשבנו שזה יהיה עוד סרטון הסברה רגיל אך כרגיל הופעתנו! בכניסה קיבלנו משקפי תלת מימד ובעצם ראינו סרטון קצר על חווית הגלגל הענקי הזה ,הצלחנו לגעת בשחפים שעפים מסביב ואפילו השפריצו עלינו טיפות מים כדי לדמות גשם! כהשחף עלה גבוה לעננים להביט בגלגל כל החדר התמלא עשן לבן והרגשנו באמת בעננים!🌬

היה ממש מגניב ורק רצינו כבר לעלות !יצאנו ממרכז המבקרים לכיוון הלונדון איי אפילו לא חיכנו 5 דק וכבר הכניסו אותנו - העלייה ללונדון איי מתבצעת בזריזות משום ש"הגלגל" עדיין ממשיך לנוע .

נכנסו כולנו מהר ואז ישבנו נרגענו היה לנו מלא זמן להצטלם ולצפות בכל לונדון .🎡

לאחר שירדנו מהלונדון איי המשכנו לכיוון הביג בן או בשמו החדש -מגדל אליזבת על שם אליזבת השנייה .

ראינו גם את בית הפרלמנט כנסיית ווסטמיניסטר וקתרדלת סנט פול המפורסמת .

משם המשכנו לארמון בקינגהאם דרק פארק משגע וירוק וסיימנו את הסיור .🏰

חזרנו לערב האחרון שלנו בקיימברידג עייפים אך מרוצים ,לארוחת הערב הגישו המבורגר וציפס -היה טעים!🍔🍟

נפרדנו מהברזילאים שהיו לנו לחברים טובים במהלך השבוע והמשכנו לערב סרט, מחר ניסע לטור פארק ולאחר מכן נישן באוקספורד ולכן העדפנו לעשות ערב רגוע כדי שכולם יוכלו לארגן את עצמם למעבר וכמובן לישון טוב !😪

שולחים נשיקות הבייתה !! נהנים כאן בטירוףף !!