Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

היום ה3 בקיימברדיג'

"אני לא מבין איך הזמן עובר פה כל כך מהר"

זה מה שרון אמר לי היום בבוקר וככה זה מרגיש באמת !קשה לתאר כמה כייף פה ! מצד אחד המפגש עם ילדים מהעולם ומצד שני הטיולים במקומות שעוד לא היינו בהם והתחושה הממכרת שכל יום יוצאים להרפתקאה חדשה !

אז היום התעררנו למזג אוויר מקסים !🌞

בארוחת הבוקר אכלנו דגנים עם חלב, קרואסונים, פירות וגם כמה צנימים עם ממרחים -היה טעים 🥐

חילקו אותנו לארבע כיתות שונות והתחלנו ללמוד -כולם נתנו פידבקים ממש טובים על השיעורים הראשונים,התחברו לשאר ילדי המרכז ואהבו את הפעילויות שהמורים העבירו להם,בהפסקה בין השיעורים קיבלו חטיף שוקולד של קינדר בשביל קצת להתעורר והמשיכו בשיעורים עד ארוחת הצהריים .

מיד לאחר ארוחת הצהריים התארגנו ויצאנו לטייל בקיימברידג' שם פגשנו מדריכים שהם תלמידי הקולג נכון לעכשיו והם העבירו לנו סיור נחמד של שעה ברחוב הראשי בעיר .

נוכחנו לדעת שאוניברסיטת קיימברידג' בעצם מחולקת ל31 תתי קולג'ים משום שהיא מונה 22000 תלמידים ואין שטח מספיק גדול שיכיל את מקומות הלינה לכולם.

לכן הם מפוזרים בעיר כולה וגם הפקולטות השונות ממוקמות באזורים שונים בעיר,ההפרדה בין הקולג'ים אומנם תלויה רק במקום המגורים שלהם אך עדיין קיימים 2 קולג'ים מפורסמים ונחשבים יותר -טרינטי וג'ונס -שם למדו הטובים והמפורסמים ביותר בינהם :ממציאי הDNA, סוכני MI6 וכמובן סטיבן הוקינג שעברנו ליד המשרד שלו היום אך לצערנו לא יצא לנו לפגוש אותו ☹

סיפרו לנו גם שבסוף כל שנת לימודים יש שבוע מלא בחגיגות כל המסעדות פתוחות 24/7 ויש מסיבות המיועדות אך ורק לסטודנטים של קיימברידג' שנחשבות בין המסיבות הטובות בעולם !!🎉

כמובן שלא יכולנו לסיים את היום בלי קצת שופינג ולכן הילדים קיבלו זמן חופשי ברחוב ג'ונס בעיר רחוב תיירותי עם המון מסעדות וחנויות יפות בינהן חנות שוקולד וחנות של הארי פוטר שהרבה מהם אהבו וכמובן שהיינו 5 דק הליכה מהקניון בעיר אז קפצנו גם לשם!

כשחזרנו מהשופינג הגענו בדיוק לארוחת הערב ומשם הייתה הפסקה של שעה להתארגנות בחדרים ויצאנו לעוד פעילות מגניבהה עם כל החברים החדשים שלנו במרכז!

בכל אופן היה יום מרתק ! קצת למדנו קצת טיילנו וקצת שופינג הצלחנו לשלב הכל מהכל ולחזור בריאים ושלמים למרכז שלנו -בקיצור היה מ-ע-ו-ל-ה-!