Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

יום 2 בקיימברידג המדהימה

הורים וילדים יקרים ,

כבר הגיע היום השני למסע שלנו מקווה שלא יעבור כל כך מהר כי אנחנו כל כך נהנים פה!😀

התחלנו את היום בכיתות לאחר הארוחת בוקר נערכו מבדקי הרמה בערך כשעה ,אומנם רק מחר נקבל את השיבוצים לרמות אבל רוב הילדים אמרו שהיה מבחן קל ! אחרי המבחן לקחנו הפסקה ישבנו קצת על הדשא ונרגענו.🌻

כשחזרנו לכיתה אמה מנהלת המרכז העבירה לנו מצגת נחמדה על כל הכללים במרכז מה מותר ואסור לעשות וכמובן למי לפנות כשצריך! 💡

יצאנו לארוחת צהריים היה אוכל ממש טעים !🍽 וישר אחרי זה התארגנו זריז ויצאנו לטייל ביחד עם הקבוצה הסינית ברחבי קייבמרידג'!⛪

מזג האוויר היה מצוין שמש ורוח נעימה בדיוק התאים לנו לטיול הרגלי ברחבי העיר ! ⛅

אנג'י הגרופ לידר שלנו( אחת משני מדריכים שמעבירים לנו פעילויות חברתיות) הנחתה אותנו ברחובותיה היפים של קיימברידג' עד שהגענו למרכז התיירותי ושם פגשנו שני מדריכים שלומדים בקיימברידג' 🎓והצטרפנו אליהם לטיול רגלי באזור שכמובן היה מלווה בהסברים ממש מגניבים על מנהגים ומסורות שעוברים שבקיימברידג' כבר שנים🇬🇧

הצטלמנו מלא באתרים השונים ונחשפנו קצת יותר לעיר ולאנשים בה . המדריכים היו מקסימים! ענו לכל שאלה של הילדים, ניסו להעביר לנו איך זה מרגיש להיות סטודנט בקיימברידג' ואפילו נתנו לנו כמה דקות לקנות גלידה ולצפות בנהר!🍦

לאחר סיור של שעה קיבלנו זמן חופשי בקניון במרכז העיר - איזההה כייף סוף סוף שופינג!!🛍

היו שם כמה חנויות מוכרות וכמה שלא כל כך ובכל זאת מצאנו מה לקנות והילדים נהנו מהזמן החופשי!!🤗

נפגשנו בנקודה בה קבענו להיפגש וחזרנו חזרה למרכז הליכה של עשר דקות בסה"כ! ישר לארוחת הערב !🍝 מותשים אך מרוצים חזרנו לחדרים לפזר את הקניות ולהתארגן לפעילות הבאה -חפש את המטמון באזור המדשאות שלנו!🏆

כבר לא יכולים לחכות ליום הבא ! ומוסרים דרישת שלום חמה חמה הבייתה ! קבוצת אוקסברידג' 2 ויובל❤