Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

היום הראשון בקיימברידג'

ההייי לכולם !!! Smileys

הגענו לקיימברדיג' אחרי נסיעה קצת ארוכה-כולם כבר התמקמו בחדרים והתחילו להכיר את כל חברי המרכז שלנו - סינים וברזילאים שאיתם נבלה את השבוע הקרוב,  איזה מגניב !

Smileys

אז מה היה לנו היום

אחרי שנפרדנו מההורים התקדמנו בבידוק הבטחוני ממש מהר והגענו לדיוטי פרי - התחלנו להתרגל

ללכת בזוגות ולהגיע בזמנים וכולם עמדו בזה כמו תותחים ! אז הסתובבנו קצת בדיוטי פרי שתינו אכלנו ואז הגיע זמן העלייה למטוס - הגענו כולנו לשער העלייה ושיחקנו משחק קצר של היכרות עם כדור קטן - היה מצחיק וקצת שברנו את הקרח Smileys

הבנו שזהו זה מעכשיו אנחנו קבוצה אחת- יחד אחד בשביל השנייה במסע המטורף הזה ! הסכמנו בינינו שנדאג אחד לשנייה ונעזור במה שצריך וכך היה !

כל הדרך עברה חלק בלי בעיה קטנה אפילו !

איך שעלינו למטוס הרוב נרדמו, אחרי שעה קיבלנו ארוחת בוקר נחמדה וככה עברה לה הטיסה-לחלק היה קצת קשה לשבת הרבה זמן אבל איך שיצאנו מהמטוס שכחנו מזה .

באופן מפתיע היה חם בירידה מהמטוס אבל אז באוטובוס לקיימברידג' פגש אותנו גשם

Smileys

עד כאן להיום - כולנו כבר עייפים ומתרגשים לקראת היום הבא בסאמר סקול !!