מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

זהו, אנחנו בבית!

你好(זה אומר Ni Hao, שזה שלום בסינית)!

 

אתמול נחתנו בארצנו הקטנטנה, עייפים, מרוצים, ועם עוד כמה ק"ג במזוודה ועל הגוף.

קמנו מוקדם בבוקר, ארזנו את המזוודות ועלינו לאוטובוס.

 

הגענו לשדה בלוטון ובשלב זה נפרדנו בחיבוקים, נשיקות ודמעות מנוגה, שממשיכה את הטיול שלה בלונדון יחד עם אמא והיא תחסר לנו מאוד בטיסה חזרה, מי ישיר לנו בדרך?? Smileys כולנו בטוחים שאת עושה חיים!

 

למען האמת קצת הקדמנו והגענו לשדה ב08:30 כדי לגלות שאת שהצ'ק אין נפתח ב10:00! אבל עדיף מוקדם ממאוחר. העברנו את הזמן ברגעים אחרונים בסטארבקס ומזכרות אחרונות. אחרי הצ'ק אין נכנסו לדיוטי פרי לקניות אחרונות בידיעה שהבורדינג למטוס ב12:00.

 

נכנסנו לגייט וחיכינו בסבלנות אך נרגשים לקראת החזרה! לאחר כשעה של המתנה הודיעו שהטיסה תמריא סביב השעה 14:00. קצת מבואסים אמרנו להורים שאנחנו הולכים להתעכב ושיעקבו באדיקות אחרי מה שכתוב באתר ההמראות של אל על. Smileys

 

עלינו למטוס והתחלנו את דרכנו של 4 וחצי שעות לכיוון הארץ, חלקנו ישנו רוב הדרך, חלקנו לא ממש הצליח והסתובב במטוס, ובעיקר ציפינו כבר לנחיתה בארץ ולמפגש עם ההורים!

 

נחתנו, התעכבנו קצת לכיוון ביקורת הדרכונים, ואז הלכנו לכיוון המזוודות, וידאנו שכולם עם המזוודות ועשינו חיבוק קבוצתי אחרון בהחלט! ומשם יצאנו לכיוון ההורים וקפצנו עליהם בחיבוקים SmileysSmileys

עכשיו אחרי שהגענו הביתה והבאנו מתנות, חלקנו כבר יצאנו לכיוון מחנה קיץ וכבר חזרנו לעיסוקי היום-יום וגם לחופש!

 

הגיע הזמן להכין את עצמנו לקראת מפגש איחוד ולכתוב את הסיפורים שלכם לסאמר סקול! אם כולכם, כ-ו-ל-כ-ם! תכתבו סיפורים אנחנו נזכה למפגש מדליק וכיפי כולנו יחד! וגם - הסיפור המקורי והמוצלח ביותר יזכה בפרס שווה בהחלט.

 

איך עושים את זה?

נכנסים לכתובת - https://www.summerschool.co.il/siteFiles/1/989/4325.asp

מכניסים שם משתמש וסיסמה שהזנתם בהרשמה ומוסיפים סיפור!

שיהיה לנו בהצלחה Smileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה