Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

היום האחרון בהחלט - לונדון והביתה

זהו, הגיע היום האחרון!

קמנו בבוקר, ואכלנו ארוחת בוקר בחדר האוכל של קיימברידג' בפעם האחרונה בהחלטSmileys

עלינו על האוטובוס ונסענו לכיוון Tower Hill, שם ירדנו והלכנו לסירה, בה שטנו עד Westminster, זו התחנה של הביג-בן.

הנסיעה הייתה קצת קרירה וגם ירד עלינו טפטוף קל, אבל הנוף של רחובות לונדון והבניינים המרהיבים נותרו מרשימים כך או כך. לאחר 50 דק' של שיט פחות או יותר, ובערך 100 תמונות סלפי עם הביג-בן והלונדון-איי, הגענו ועשינו את דרכנו לכיוון הלונדון-איי.

אכלנו צהריים ממש בפארק ליד וראינו פסלי רחוב (שהם בעצם אנשים) וחלקנו אפילו הצטלמו איתם. מאוד התרשמנו והם העבירו לנו את הפסקת הצהריים בנעימים. אחרי האוכל נעמדנו בתור לקראת הלונדון-איי!

עלינו למעלה, צילמנו, הצטלמנו, צולמנו, ובעיקר נהננו מאוד מהנוף, זה אמנם זז ממש לאט, אך הנסיעה עברה לנו ממש מהר!

כשירדנו מהלונדון-איי ראינו בחטף את המדריכים מאוקספורד ונתקפנו געגוע, אך המשכנו את דרכנו לכיוון ארמון בקינגהם, לבקר את המלכה. Smileys

בדרך לארמון חצינו פארק ממש יפה עם ברווזים וברבורים, ועצרנו על גשר בדיוק מעל נחל קטנטן שהיה ממוקם שם. הגענו לארמון המרהיב ביופיו - ארמון בקינגהם! ראינו את השומרים שעושים פטרול והתרשמנו מאוד מהפאר, וגם תהינו למה המלכה צריכה כל כך הרבה חדרים, אבל זה כבר סיפור ליום אחר.. Smileys

לאחר הארמון חזרנו לאוטובוס ונסענו חזרה ישר לארוחת הערב בקולג', ואחריה עשינו שיחת סיכום, רק שלנו, רק הקבוצה, חלקנו חוויות, געגועים, וגם קצת רגשות.. וגם דיברנו קצת על הדברים שאנחנו הכי מחכים להם בבית.

בנימה קצת אישית - כל אחד ואחד מהילדים שלכם הוא עולם ומלואו והיה לי תענוג ללוות אותם בחוויה הזו. כל אחד מהם עבר תהליך כזה או אחר, בדרכו שלו. בין אם זה להתמודד עם החיים מחוץ לבית, לשפר את האנגלית, להכיר חברים או גם סתם בא להנות מהסאמר סקול, כל אחד עשה דרך ויצא מפה עם אנשים חדשים בחיים, בארץ ובחו"ל, חוויות שלא יחזרו ובעיקר הרבה שמחה בלב Smileys

מחר בבוקר כבר נוסעים לשדה!