מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

יום רגוע בקיימברידג'

שלום לכולם ולילה טוב Smileys

 

עוד יום עבר לו בקיימברידג' הקסומה והפעם עבר עלינו יום ממש רגוע.

 

התחלנו את היום בשיעורי אנגלית הרגילים שהיו לנו במהלך השבוע, בשיעור הראשון היה שיעור רגיל והתקדמנו בחוברת התרגילים, ובשיעור השני סיימנו את הפרויקטים שהתחלנו אתמול - המצאות!

 

המטרה שלהם בסופו של דבר הוא להציג המצאה שתהיה גם פרקטית וגם משתלמת והשופטים היו צריכים לבחור את ההמצאה הכי טובה בעיניהם בהיבטים האלה.

 

הקבוצות היו משולבות עם תלמידים מהונג קונג! בין ההמצאות ראינו סיכה שמנקה את הבגדים, שירותים משודרגים שמשמיעים מוזיקה, עושים בדיקות וגם מנקים, אופניים לנסיעות ארוכות שגם עפות, מכשיר מגניב שמסדר את השיער, כולל צמות, שם קרם או ג'ל ויש גם לבנים וגם לבנות, יש מספר סוגים ממנו שלכל אחד מטרה אחרת וגם היה מבצע!, נעל שמתאימה את עצמה לכל מיני סיטואציות שאפשר להשתמש בה לתמיד כי היא גם משנה את גודלה, מיטה שעוזרת להתארגן בבוקר כולל להעיר את מי שישן בה ולארגן אותו מכף רגל ועד ראש ואחרון היה רובוט קניות, שמודד בשבילך את הבגדים בשביל שלא אתה תצטרף למדוד אותם.

 

אחרי ההמצאות הלכנו לאכול ארוחת הצהריים ואחרי הפסקה קצרה נכנסנו לשיעור שבו למדנו קצת על המלוכה באנגליה, מי הם האנשים שנמצאים במלוכה עכשיו ועובדות מעניינות עליהם, מי היו בעבר וגם מידע על הפריטים המגוונים שאותם הם היו לובשים. לאחר שיעור אחד יצאנו לקצת זמן איכות קבוצתי ובילינו קצת יחד בפעילויות רק הקבוצה, ככה כמה ימים לפני הסוף, כבר ברור לכולנו שאנחנו הולכים להתגעגע Smileys

 

אחרי הפסקת ארוחת הערב יצאנו לפעילות משותפת עם שאר הקבוצות בקמפוס, שיחקנו בית שדה, פריזבי, כדורעף, כדורגל ועוד דברים כיפיים ברחבת הדשא הענקית של הקמפוס! 

 

סיימנו את היום עייפים אך מתרגשים לקראת מחר, לראות את המחזמר מאמא-מיה! Smileys

נתראה מחר Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה